Kan me voorstellen dat je na een miskraam erg huiverig bent. Het is al zo spannend die eerste weken. Fijn dat je dinsdag al een echo hebt. Moet nog wachten tot in het nieuwe jaar. Maar ben echt aan het aftellen hoor. Voel me best goed. Gespannen borsten en in m'n buik voel ik van alles. Super joh dat het zonder medicatie is gelukt. Stom hè zo doe je er jaren over en dan ineens gaat het vanzelf. Hier ook spontaan.
Ja echt zo bijzonder he!! Hoop echt heel erg dat het bij ons allebei goed mag gaan! Ik heb ook wat gespannen borsten, trekkerig gevoel in de onderbuik en misselijk, maar ben alleen maar blij met symptonen! Ik hou je op de hoogte Liefs
Hoop ook dat het bij ons allebei goed mag blijven gaan. Hihi... alle symtonen zijn voor het goede doel hè
Ja moest vanochtend nog aan je denken. Spannend hoor. Hopelijk een goede echo voor jullie. Moet nog 2,5 week wachten
De echo gehad Klopte mooi qua termijn en beginnende hartactie. 10 januarie mogen we weer! Ben heel benieuwd naar jou echo! Hoe voel je je? Ik ben steeds meer misselijk en moe, maar ben blij met de symptomen!
Wow, wat fijn om te horen. Ben ook reuze benieuwd, nog 16 dagen geloof ik Voel vanalles, vooral in m'n buik en onderkant. Af en toe wat misselijk. Spannend hè.
Hoi Corina, Hoe waren je kerstdagen? Vooraf vast lekker druk en rond oudjaar ook lekker wat afleiding denk ik! Dan is het snel 5-1! Weet iemand het al bij jullie? Ik ben nu heel erg misselijk en al een paar keer de wc geknuffeld Dus sommige collega's zijn op de hoogte maar verder nog niet.. ff of-topic, is bambini ook leuk voor mijn zoontje denk je? Of is hij er nog wat te klein voor? Hij klimt en klautert graag en begint een beetje te lopen. Liefs
Ja die dagen geven idd wel wat afleiding, zodat het sneller 5 januari is. Bij ons weet niemand het, willen echt wachten tot een goede echo met 12 weken. Hier ook al flink misselijk, vooral 's ochtends maar ook als ik te lang wacht met eten en 's avonds in de douche. Word ik ook beroerd van. Denk dat Bambini wel leuk is, alleen zul je er zelf nog veel achteraan en mee moeten. Weet niet of je dat leuk vind? Wow mooie banner heb je.... met precies 7 weken nu
Ik snap dat je wilt wachten, zo knap dat je het stil kan houden! Ik had net wat bruinverlies wat een onzekerheid nu, ben wel erg bang eerlijk gezegd!
Oh jeetje dat is minder. Maar bruin verlies hoeft niets te betekenen toch. Anders vragen of je nog voor een echo mag
Hoi Corina, Het hoeft inderdaad niks te betekenen maar bij mijn andere 3 mk betekende het niet veel goeds En bij mijn zw van N. had ik geen bloedverlies/bruinverlies gehad. Ik mag om twee uur naar het zh, hoop dan op goed nieuws!
Hoi Corina, Ben weer wat gerust gesteld,, mooi kloppend hartje. De angst is er nog maar ik probeer wel te genieten. In een week tijd gegroeid van 1.8 mm naar 7.5 mm ze konden het bloedverlies niet echt verklaren. Nu op naar een goede echo voor jou! Heb je de echo ook in het zh?
Ja moet vanwege de keizersnee de eerste afspraken in het ziekenhuis. De echo dus ook. Fijn dat er een kloppend hartje te zien was?