Na 2 miskramen hebben we een goede zwangerschap gehad en is ons zoontje geboren... We zijn aan de klus gegaan en een paar dagen na de eerste keer officieel klussen wist ik het al... en ja hoor een posi test.. Eerst was ik nog in shock omdat het zo snel ging.. Daarna was er de angst, krijgen we dit keer weer een miskraam.. en vanmorgen kregen we het nieuws.. Vandaag zou ik 6.5w zwanger zijn en dat was goed te zien op de echo! met een mooi kloppend hartje!! Dus kleine man wordt grote broer!!! Over 2 weken krijgen we de volgende echo!
GEFELICITEERD!! Volgens mij heb jij ook een tijdje meegeschreven bij de april mama's 2010 en nu zijn we weer ong tegelijk zwanger! Wat grappig!! Geniet ervan!
jup, het klopte helemaal.... ik kon het ook nog niet echt geloven, had wel het idee dat we weer eerst een heel circus moesten meemaken voor een eventuele nieuwe goede zwangerschap... wat een shocking nieuws zeg!!! zo super!!! @ladyzorra, klopt!! wat leuk! mijn zoontje is ook van april! ik heb veel bij jullie meegelezen, maar reageren lukt niet altijd, er werd echt veel gekletst! ga je met de maart mama's 2012 meekletsen? @daydreamer, mag jij over 3 dagen testen? hebben jullie voor de eggie? ik dacht dat het nog een test ronde was.. maar toch niet?
Gefeliciteerd! Mijn zoontje heeft dezelfde verjaardag als die van jou. Misschien krijg je nu wel een dochter, met dezelfde verjaardag als de mijne