Zo blij... Ons ventje wordt in april grote broer!!! Ik kan het nog maar nauwelijks geloven, zit al twee dagen steeds maar naar die positieve test te staren. Alsof het streepje daarvan weg zou gaan... Misselijk, moe, obstipatie, warrig/vergeetachtig, kan de meest uiteenlopende geurtjes niet hebben... Alles in mijn lijf schreeuwt 'ZWANGER!!!' en ik geniet van iedere seconde!
Dank jullie wel! @Marnat: wat ontzettend lief dat je, ondanks je eigen verdriet, nieuwe zwangeren komt feliciteren... Dikke knuffel voor jou!
Dankje meis blijf iedereen steunen waar ik kan en zeker ook gun ik ieder een wonder ondanks mijn lijf het mij niet gunt.
Thanks iedereen! Vandaag de verloskundige bellen! Heb ook nog even een Clearblue Digital met indicator gedaan... Just for fun Bekijk bijlage 170548
Hoi meiden, Mag ik hier mee schrijven. Het is nog te vroeg om het wereldkundig te maken en ik wil zo graag met anders erover kletsen. Ik weet al wat het is om zwanger te zijn. We hebben in mei 2010 een prachtige dochter gekregen en zijn nu 7 weken en 2 dagen zwanger.