Hoi meiden, Nooit verwacht dat ik me hier al mocht meleden... Ik ben zwanger! Van ons vierde kindje... Ik besef het nog steeds niet echt, maar voel me ontzettend blij steeds als ik er aan denk, compleet met vlinders Het begon een dag of 3 geleden met vage testjes, echt turen moest je... Vandaag is mijn nod, en net weer een testje gedaan:
Dank jullie wel allemaal!! @ deesdees; ja ik snap er ook geen fluit van hoe ik die banner nu moet zetten , heb het in mijn andere topic nog ff nagevraagd. mijn ei was 2 dagen eerder (gevoeld) dus op CD 12... @ Shiver 85: leuk zeg nog iemand die zwanger is van de vierde
@ Soit.. Jaaa maar ons 2e kindje is met 35 weken overleden, dus ons 3e kindje wat (hopelijk) gezond ter wereld komt
Och jeetje zeg wat verschrikkelijk dat jullie dat moesten meemaken , ik kan me gewoon niet voorstellen hoe heftig dat is... Ik vind het ontzettend fijn voor jullie dat je 2 gezonde kindjes hebt, en hopelijk dit kindje ook!!
gefeliciteerd! lekker genieten!... ik heb me hier net aangemeld en ben ook pril zwanger van de vierde.. hier hebben we drie jongens! erg spannend weer allemaal!