Zwanger van ons vierde kindje!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Soit, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

PS Wat heerlijk om mijn banner te zien, zo´n mini-garnaaltje... Wordt er iedere keer blij van :)

2. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Overduidelijke test ja! Van harte gefeliciteerd!

3. Soit

Soit Niet meer actief

dank je leonietje!

4. happyone

happyone Niet meer actief

van harte gefeliciteerd..wat een geweldig nieuws..en 4 e kindje..whooo super..en ik maar denken ojee.. ik krijg al een derde kindje...dus mijn vraag ..hoe bealvt het met 3 kinderen..iedereen zegt nu al is een ongelijk aantal..en valt er altijd buiten de boord etc... hoe ervaar jij dat??

5. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Gefeliciteerd! Het is zooooo leuk vier kinderen, onze jongste is nu 4 maanden (de anderen zijn 8, 6 en 3) en ik geniet met volle teugen! Geniet ervan dus, zowel van de zwangerschap als straks van jullie beebje!

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Van harte TS!!
    En wat betreft bovenstaande...hier (nog) drie kids. Heb nooit het idee gehad dat er eentje buiten de boot valt.

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Gefeliciteerd!

Hier ook zwanger van de 4e.
    Met 3 kids is net hoe je zelf er mee om gaat. Wij he ben hier altijd heel erg goed opgelet. Maar het gebeurd wel eens dat de jongens graag met elkaar spelen en onze dochter er buiten valt. Denk dat dit straks misschien wel anders.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Van harte gefeliciteerd!

9. Soit

Soit Niet meer actief

Hoi, dankje voor jullie reacties, tof dat ik toch echt niet de enige ben met (bijna) 4 :).

Ik heb dat gevoel trouwens nooit ervaren hoor, ze zijn allebei blij met de jongste en de jongste is een behoorlijk pittig, bijdehand ding dus die doet gewoon alsof ze net zo oud is :D

Deel Deze Pagina