yes yes ik ben zwanger 5 weken denk ik : heb pas 29 dec. me eerste echo maar aan me buik te zien haha lijk ik wel 3 maand kijk anders ma in me album liefs miriam
gefeliciteerd! weet je zeker dat je nog maar 5 weken bent? idd al een aardig buikje.. maar dat schijnen in t begin vooral de darmen te zijn he.. maar staat je goed hihi
Gefeliciteerd! Ja zie het aan je foto dat je al een buikje hebt. Ik ben zelf ook bijna 5 weken zwanger van de tweede, maar bij mij is er nog niets te zien. Ja mijn broeken zitten wel strakker, maar dat zullen denk ik de darmen wel zijn door de hormonen. Succes nog met je zwangerschap!
@ mamanu dank je wel meid jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap heb je al veel klachten? @ marieke1610 mdid jij succes met zwanger worden hopelijk mag het snel gebeuren liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ben bijna 8 weken en mijn broeken beginnen serieus te spannen, in 2 kan ik zelfs al niet meer, maar ik heb nog maar een heel klein buikje gekregen Heb je last gehad van kwaaltjes? Ben je dan al bijgekomen in gewicht?
@Miriam24 Nee, heb bijna helemaal geen klachten. Ben alleen erg moe. Verder nog nergens last van. En jij? Heb je wel al ergens last van? Groetjes
@ mamanu nee ook niet egt begin haast te twijfelen of de wel iets inzit hahaha heel soms ben ik moe of een paar kleine krampjes alsof ik ongi ga worden maar voor de rest nog niets liefs miriam
Geen zorgen ik had ook al zo'n dikke buik na 5 weken en alles is goed verlopen, trouwens een dikke proficiat
dank je wel allemaal dikke knuffel starry en zico jullie allebei gefeliciteerd ook met jullie wondertjes' en care hopelijk voor jou ook deze maand een posi zwangerschapstest zou een mooi cadeau zijn om zo 2009 in te mogen gaan ik zou voor je duimen liefs