Zwanger, zo onwerkelijk!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Summer8790, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer8790

24 aug 2014
    73
    0
    6
    Omgeving Rotterdam
    Hoi Allen, ik ben nieuw op dit forum. Ik zit de hele ochtend al berichtjes te lezen van andere en ik vind het fijn om allemaal informatie te lezen!

Mijn vriend en ik zijn in juni gestopt met de pil. Afgelopen weken bleef mijn menstruatie de hele tijd uit. Ik dacht gewoon dat ik een onregelmatige cyclus had omdat ik 13 jaar de pil heb geslikt.
    Dit weekend had ik 2 feestjes en zouden we sushi gaan eten, dus ik dacht vrijdag 'zal ik voor de zekerheid een test doen' .

Een test gedaan met ervan uitgaan dat ik dit weekend gewoon onbezorgd alles kon eten/drinken. Vriendlief was gewoon aan het werk.. Resultaat: 'Zwanger'. Ik had de test nog niet neergelegd en het streepje stond er al. Ik meteen een vriendin opbellen "help wat moet ik doen!!!". Nog een test gehaald met weken indicator, en die gaf ook heel snel zwanger +3 weken aan. Mijn laatste ongesteldheid begon op 14 juli, dus dat betekend morgen al 6 weken!

Ik ben meteen naar de boekhandel gegaan en het boek van Kluun gekocht "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Toen mijn vriend thuis kwam, kreeg die deze voor ons 4 jarige jubileum. Hij reageerde heel blij.

Het rare is dat ik NERGENS last van heb. Geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten, helemaal niets! Ik lees gelukkig dat er meer mensen zijn die dit hebben, misschien gaat het nog komen.

Ik heb me gelijk bij Moeders voor Moeders aangemeld en die belde me zaterdagochtend om 9 uur al. Vervolgens zijn ze meteen langs gekomen en ik heb nu al 1 fles vol!
    Zijn er meer mensen die hier aan meedoen?

Morgen meteen de verloskundige bellen. Het is zo bizar allemaal!

Fijne dag iedereen.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Gefeliciteerd! Laat het allemaal lekker rustig op je afkomen.
    Anders gaat alles in een roes aan je voorbij.

Je hoeft nergens last van te hebben trouwens. Ik heb in m'n hele zwangerschap geen 1 kwaal gehad. Alleen op het eind, maar dat is logisch met al dat extra gewicht en groter wordend kindje.

Ik kan je de Zwangerschapsbijbel trouwens heeeel erg aanraden.
    Leuk praktisch boek die overal antwoord op geeft en je helpt voorbereiden

3. Summer8790

24 aug 2014
    73
    0
    6
    Omgeving Rotterdam
    Bedankt Nahla2013, ik ga daar is even voor googlen!

4. Humava

Humava Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik had en heb ook nagenoeg geen kwaaltjes gehad bij allebei mn zwangerschappen. Heerlijk toch?!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd! Lekker genieten van het feit dat je nog helemaal geen kwaaltjes hebt!!

6. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zwangerschapskwaaltjes kunnen nog altijd komen, maar hoeft niet altijd. Ik heb zelf ook nergens last van gehad.
    Nu lekker genieten :)!

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat en dat boek heb ik ook voor mijn man gekocht, is helemaal geweldig!!

Ik heb de eerste weken ook geen kwaaltjes gehad maar nu zeker wel dus je kan ze nog krijgen ;) Geniet er maar van!

8. Summer8790

24 aug 2014
    73
    0
    6
    Omgeving Rotterdam
    Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes.
    Ik ga er zeker van genieten!

9. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Hey meiden,

Ik ben ook zwanger! Ik kan het nog niet echt bevatten, net als veel van jullie :) Het is nog maar heel pril. Ik kon niet wachten met testen... Ik had zo'n 'gevoel'. Ik ben vandaag 3 weken en 6 dgn zwanger.

Morgen is mijn NOD en heb afgelopen donderdag al positief getest. Vrijdag ook positief en zaterdag nog eens herhaald omdat de lijntjes zo licht waren. Ik heb zaterdag zelfs extra testen gehaald om mijn vriend met zijn plasje te laten testen... Ik moest gewoon zien hoe een test eruit ziet, van iemand die niet zwanger kan zijn! Hij was spierwit :) Wat hebben we gelachen!

Vanmorgen nóg een testje gedaan en alweer positief. De streep is al bijna net zo dik als de teststreep.

Ik ben zo gelukkig, wel nog een beetje voorzichtig, maar toch.

Voor iedereen die ook zwanger is: GEFELICITEERD!

10. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!
    Geniet van je zwangerschap

11. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Haha, wat een mooie manier om uit te vinden dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!

12. Summer8790

24 aug 2014
    73
    0
    6
    Omgeving Rotterdam
    Haha dat is wel echt super grappig!!!

Wat een zenuwtijd he die eerste weken voordat je naar de VK kunt gaan.
    Ik vind alles zo spannend.

Gefeliciteerd!!
    En ook voor iedereen die zwanger is!:):):)

13. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Gefeliciteerd :)!
    Ik wist werkelijk niet wat ik moest doen toen ik zwanger was, had gedacht dat het veel langer zou duren. Toen ik ging rondsnuffelen op internet, kwam ik op zwangerschapspagina uit en nu 7 jaar later zit ik hier nog, heel wat antwoorden gevonden.
    Geniet van je zwangerschap en de mooie tijd!

15. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina