Heb vanochtend voor de zekerheid CB digitaal gedaan en hij gaf "zwanger" aan!!!(zie fotoalbum) Ben zó blij!!! Vind het alleen zó klote dat je tegen niemand kan vertellen! Alleen mn beste vriendin weet het, maar ze zag aan me dat ik anders was als anders, ik kon het dus niet meer voor me houden. Voor de rest wil ik het geheim houden tot 8 weken, want heb geen zin om het aan iedereen uit te leggen als het misschien weer mis gaat (waar ik niet vanuit ga hoor!) Ben nu in ieder geval door het dolle heen en ik ga er met volle teugen van genieten!!!!
Gefeliciteerd!! Geniet ervan meid en inderdaad.. gewoon van genieten. Ik heb ook een MA gehad en ook ik probeer te genieten. liefs, mamaT
Van harte proficiat! Ik heb hem ook toch maar vrijdag gedaan en de streep werd steeds meer zichtbaar! Spannend en idd heel vervelend om het nog niet te vertellen... Ben benieuwd of ik in december nog in mijn trouwjurk pas
Hoi Pooh! Geweldig dat je zwanger bent! Gefeliciteerd en geniet ervan. Ik ben ook weer zwanger maar durf er nog niet te veel aan denken... mede door de vorige keer. Misschien treffen we elkaar dus weer bij de mama's
@Mik2sept: Hey! Bedankt voor je felicitatie! Zie ik goed dat je 5 dagen overtijd bent? Ben je officieel zwanger of weet je het nog niet zeker? Ik hoop zó voor je dat je ook zwanger bent!! Zou ook wel erg toevallig wezen he? En dan gaan we er helemaal van uit dat het nu een keer goed gaat bij ons!
Heb vrijdagavond wel een duidelijke positieve test gehad... maar vind het zo spannend dat ik nog niet durf te geloven en niet opnieuw durf te testen.... Maar ben inderdaad overtijd en waarschijnlijk gewoon zwanger Mijn cyclus wijkt nogal af zoals je ziet in mijn onderschrift en ik zit vandaag op dag 34 pas daarna mag ikhet geloven van mezelf.
Gefeliciteerd ik mag woensdag voor de eerst keer naar de vk is ook me verjaardag direct maar ff vragen wat ik tege me misselijkheid kan doe lig heel het weekend al plat en kan bijna neits eten vreselijk
@natascha1: Vervelend dat je zo last hebt van misselijkheid! En wel een leuk verjaardagscadeau als je met een mooie echo naar huis kan! Ik ben toevallig vrijdag jarig!