hee dames! Hier 4 dgn voor nod, een hele lichte streep.. dus mag me hier ook melden het voelt nog onwerkelijk! kan het niet geloven naar 11 rondes en een cyclus waar je u tegen zegt.. is het toch echt!!\\ pff.. zo gek,, liefs xx
Gefeliciteerd, ik heb ook 4 dagen van te voren test gedaan, digitale van cb. Duidelijker kan niet, hoef je ook niet te piekeren of je nu wel of niet een streepje ziet! dat neemt echter niet weg dat ik daarna nog 6 testen heb gedaan omdat ik het niet geloofde dat ik zwanger ben! Maar toch...
gefeliciteerd. ik had 4 dgn voor NOD nega test. toen op NOD ineens een heel licht streepje. heb toen digitale van cb gedaan en die was heel duidelijk...ZWANGER. ik heb het vandaag op het werk verteld nu kan ik het pas echt van de daken schreeuwen!!
JOEHOE Ik ben ook zwanger!!! Geweldig !! Na vier dagen over tijd toch maar getest vandaag, een kruisje. Stom eigenlijk, niemand weet het nog alleen jullie. Gefeliciteerd allemaal!
Leuk leuk!! ik had ook twee dagen voor de nod een lichte streep en dat is gewoon goed! kijk maar naar mijn banner hihi.