Het is allemaal zo ongelooflijk en vooral verrassend. Begin dit jaar ben ik onder controle geweest om te kijken of ik endometriose had omdat de klachten er naar waren. Er werd toen gevraagd of we een kinderwens hebben. Dat was zo maar wilde toen eigenlijk even wachten. Een half jaar later toch de knoop doorgehakt alsware en gestopt met de pil. Met het idee in mijn achterhoofd dat mijn normale eigen cyclus waarschijnlijk lang ging duren voor het weer op gang zou komen (daar ik al 15 jaar aan de pil ben) alvast gestopt met de pil. Dit bleek niet het geval want ik had vrijwel direct mijn cyclus terug! Bizar! Nou heel fijn allemaal. Nu dus iets meer dan twee maanden verder werd ik zaterdag niet ondesteld. Ik kan wel menstruatie-achtige pijntjes in mijn onderbuik dus ik heb gewacht met testen omdat ik dacht dat ik gewoon ongesteld moest worden. Dat bleef dus uit en kon het gisteravond niet meer houden en heb een test gedaan. Het bleek gewoon al raak te zijn! Zo bizar. Ik heb gewoon een halsf uur verdwaasd op de bank gezeten. Zo blij! Het is natuurlijk nog heel pril en het blijft afwachten maar het is zo gaaf! Jeeej! Aankomende dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben benieuwd hoe ver ik nou eigenlijk precies ben want mijn tweede ongesteldheid na het stoppen van de pil was veel lichter dan normaal. Zou het dan toch al een poos eerder...... ? Naja.. Wordt vervolgd!
He meid! Proficiat, heerlijk dat het ook bij jou zo snel is gegaan. Geniet daar maar van! Maak even een banner als je weet hoever je bent, kunnen we het allemaal zien
Gefeliciteerd en wat fijn dat het ondanks alles toch nog zo snel is gegaan voor jullie! Geniet er van!
Dank jullie wel voor jullie reacties. We zijn heel erg blij! Jullie ook gefeliciteerd voor bij wie t al is gelukt en heel veel succes en geluk voor de mensen waarbij het tot nu toe minder voorspoedig gaat.
hoi hoi, ik ben nieuw hier, ook ik ben ook nu ongeveer 5 weken zwanger, morge afspraak make bij de verloskundige gefeliciteerd nog groetjes