vandaag het nieuws gaan vertellen

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by dafne, Mar 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dafne

dafne Actief lid

Dec 25, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden voor ons zoontje een t-shirtje laten maken met de boodschap " binnenkort speel ik niet meer in mijn ... " en dn een prentje van een eendje

Eerst bij mijn ouders geweest. en die waren blijkbaar niet echt gelukkig ermee. Ze reageerden totaal niet enthousiast en maakten zich zorgen over de extra belasting voor hen ( qua opvang)

Daarna naar mijn schoonouders. Daar vreesde ik eerst voor, omdat dat het nogal sterke karakters zijn. Onze situatie is op dit moment niet ideaal: we huren een huis en beginnen dit jaar met de bouw van een eigen huis, dus het wordt een drukke tijd voor ons. maar amai, die waren echt blij en zeiden ook meteen dat ze graag extra wilden opletten op onze kindjes en ons ook zouden helpen als het eens moeilijker zou zijn qua opvang of als we veel werk hebben op de bouw.

ergens zit ik er een beetje mee dat mijn ouders het blijkbaar niet zo leuk vinden...
    mijn vader was aardappels aan het schillen en keek nog niet van zijn werk op....

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd!

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

Dec 9, 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat ontzettend jammer dat de reactie van je ouders niet zo enthousiast was..... Heb je een idee, buiten de eventuele zware belasting voor hun, of het nog ergens anders aan kan liggen?
    In principe, met de steun van je schoonouders, hoeft er voor jouw ouders niet 'al' te veel van hun verwacht te worden toch? Het moet ook niet vanzelfsprekend zijn.
    Mijn schoonouders passen ook niet op, zijn nogal gehecht aan hun vrijheid ;) ... prima!

maaaaarrr..
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)
    Geniet ervan, en ook van alle voorpret, voorbereiding mbt tot de kleine spruit, en jullie nieuwe woning! Super hoor!

4. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! en wat jammer, de reactie van je ouders...belast je ze dan zo veel? misschien goed om ze te laten weten dat je het jammer vindt dat ze zo reageren?

5. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat een leuk idee, dat shirt. Waar heb je dat gevonden?

Wat jammer dat je ouders zo reageerden. Misschien hadden ze het gewoon niet verwacht, en zijn ze binnenkort heel enthousiast?

6. dafne

dafne Actief lid

Dec 25, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het shirtje hadden we gevonden op www.babygoodies.be ( of www.babygoodies.eu, dat kon ook)

Mijn zoontje gaat tegenwoordig 2 dagen per week naar hun. voordien altijd maar 1 dag en binnenkort 1,5 dag (is door mijn wisselend werkschema). dat vind ik persoonlijk niet zo belastend, want mijn zus haar kindje was altijd 2 volle dagen per week daar, plus vaak ook nog een overnachting en sinds ze halve dagen naar school gaat, rijdt mijn vader 2 x keer per week op en af om de opvang na de schooluren te overbruggen...

Share This Page