Ik ben zwanger!! Gisterochtend heb ik licht positief getest ongeveer 2 dagen voor nod! Jayden krijgt een broertje of zusje! We zijn blij maar ook heel erg verrast want we wilden eigenlijk nog eventjes wachten. Hier de test, in het echt is die duidelijker en mooi roze.
Hey Nathalie, Gefeliciteerd zeg!! Ik had je eerdere topic gelezen en was erg benieuwd of je nou zwanger was, ja dus!! Wat leuk!
Hey Annika bedankt he! Hopen dat het allemaal goed gaat. Als ik de echo heb gehad mag iedereen het weten! Dus sssst op facebook etc
Inderdaad hopen en duimen dat alles goed mag gaan! Ik hou mijn mondje dicht hoor Weet je al wanneer je een echo hebt of wacht je nog even met de vk bellen?
Gefeliciteerd!! Ik weet ook sinds gister dat ik zwanger ben van de 2e en mijn NOD is ook morgen toevallig
Hier ook zwanger van de 2e. J word grote zus!! ben vandaag als t goed is 6+1 weken. Uitgerekende datum is 21 oktober. J is dan bijna 3
@nathalieD.. van harte gefeliciteerd meid!!! ik heb zelf ook een kindje van 1,5 en nu net weer zwanger!!! leuk... Ben ook benieuwd hoe dat straks gaat een tweede erbij...
Hoi meiden Mag ik me hier aanmelden? Ik ben sinds kort ook zwanger van nummer twee. Ik heb een zoontje van 2 jaar. Ik vind het best spannend. Ik heb het nog niemand verteld en wil wachten, tot de 1e echo.Maar die is op 10 april. Hopelijk heeft dan nog niemand iets in de gaten ik hoor dat je bij een tweede veel sneller ziet of je zwanger bent. Hoe zit dat bij jullie? Gr, Gorgi
Gefeliciteerd Nathalie!!!! Erg leuk!! En een mooie dikke streep al! Geloof dat dit geen klets-topic is maar voor de felicitaties, misschien een clubje maken Gorgi?