gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk een 5de. En ja de buitenwereld heeft altijd wel commentaar. Lekker genieten van je zwangerschap.
Gefeliciteerd, 5 kindjes! Wat geweldig , voor mij alleen maar een droom maar des te meer gun ik anderen een mooi groot gezin geniet er van meis.
gefeliciteerd!!!!! ik wil ook zo een groot gezin en sommige raden me dit af, maar het lijkt me juist super!
wat goed zeg. gefeliciteerd! dapper, zo'n groot gezin ik wilde vroeger ook altijd een groot gezin, maar ik kom zelf uit een groot (DRUK) gezin haha.
van harte met je zwangerschap hier zwanger van nummer 6 ! ( 2 van mezelf en 3 stiefkindjes) dus ook een groot gezin weet wel dat dit mn laaste zwangerschap is dus geniet er extra van !
Wat leuk! Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook wij zijn in verwachting van een vijfde kindje, uitgerekend voor 20 okt. Leuk hier nog meer mama's te zien, die voor zo'n groot gezin kiezen.
geweldig, lijkt me heerlijk zo'n groot gezin ik zeg altijd tegen mijn man ik wil een elftal gefeliciteerd