Na een MA in juli 2013.. kan ik me ook weer aansluiten bij de zwanger dames! Vanmorgen getest op 9dpo.. en positief!! zoo blij! Ik hoop dat het kleintje dit keer wel blijft plakken!
wat voor symptomen had je toen je een miskraam had? ben ook erg bang voor een miskraam heb bruinverlies gebaard met oud weefsel. of het moet innesteling zijn maar dit heb ik sinds vandaag telkens met afvegen gisteren had ik alleen bruinverlies met afvegen heb verder geen krampjes
Gefeliciteerd meis!!!! Hoop op een prachtige echo over een paar weekjes en over 36 weken een wonder van een baby.
Gefeliciteerd meid! Hier ook een MA in juni 2013 gehad. Toen positief getest pas op 15dpo, heel licht trouwens. Nu terug zwanger en had nu al positief gestest op 10 dpo. dit was voor mij een teken dat het goed zat want het is wel degelijk een plakkertje geworden Hoop dat het voor jou ook zo afloopt! Niet teveel stressen en genieten, ik hield me voor ogen dat ik er toch niets kon aan doen moest het terug fout aflopen.
Gefeliciteerd! Spannende tijden nu dan even denk ik of niet? Tenminste dat vond ik wel... heb zelf een MA met ruim 11 weken gehad en een vmk en toen ik na ruim een jaar weer zwanger was vond ik het verschrikkelijk spannend... en nu nog haha. Ik duim in ieder geval voor je!
Sorry dames, was even een weekendje weg, daarom jullie vragen niet meer gezien. @maddieejj - Ik had geen klachten, alleen dat het gevoel van zwanger zijn beetje weg was. maar dat kan ook van de stress komen. Bij de 1e echo was het vruchtje kleiner dan het aantal weken dan ik was.. dus ik maakte me erg veel zorgen. Uiteindelijk mk opgewekt dmv medicatie. @Daphnev85. Nou dat gevoel heb ik dus idd ook. Ik test nu zo optijd positief dat ik voor mijn gevoel al heb.. dit zit goed! Veel beter als de vorige keer. Alleen wil je natuurlijk die bevestiging hebben. Maar we moeten nog geduldig 5 weekjes wachten! En door positieve verhalen te lezen net als bij jou.. voel me ook gelijk een stuk zekerder! @MMMmeisje - ja zeker spannende tijd. Kan het ook echt niet geloven soms. Maar mn klachten maken me dan wel wakker dat het echt zo is haha. Het blijft spannend totdat we de 1e echo gehad hebben met een klein mensje die goed groeit en een knipper lichtje..
Spannend. Gefeliciteerd! Ook ik ben weer zwanger van de eerste, het is nog pril en onzeker. Ik ben ook echt bang dat het misgaat. Al weet ik dat het de eerste keer mis ging doordat ik poliepen in mijn baarmoeder had. Die zijn nu verwijderd dus hoop dat deze blijft plakken! Ik probeer positief te zijn...
@Sarsin, ja spannend he! Maar zoals je zegt probeer positief te blijven! Ene moment gaat het bij mij heel goed, en andere moment ben ik weer wat onzekerder.. maar dat zal wel blijven totdat we de echo hebben!
Gefeliciteerd! Ik ben nu ook net weer zwanger na 2x een mk. Spannend hè?! Ik hoop met je mee sat je kindje deze keer blijft plakken.