Het is zo onwerkelijk, maar toch echt waar... Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Het is allemaal nog heel erg pril en ik weet dat er nog heel veel mis kan gaan, maar ik ben zooo blij! Na alle ellende in mijn leven ben ik zo ontzettend toe aan leuke dingen. En nu ik weet dat er een klein wondertje in mijn buik aan het groeien is kan mijn geluk niet meer op. Ik geloof dat ik mij voor het eerst in mijn leven echt gelukkig voel. Mijn vriend is nog aan het werk, maar als hij om 6 uur thuis komt ligt er een speentje met "Papa is the best" voor hem klaar. Ik ben zooo benieuwd naar zijn reactie!! Zal wel lekker huilen worden vanavond. Hihihihi!
Dank jullie wel allemaal! Ik zal nog even vertellen hoe mijn vriend reageerde. Hij kwam thuis en ik had de tafel gedekt en het eten al klaar. Op zijn bord had ik een speen met "papa is the best" gelegd. Ingepakt uiteraard Dus hij pakte het uit en zijn hoofd werd echt KNALrood. Hij keek me aan en zei: "BEN JE ZWANGER????" Ik gaf toen nog geen antwoord, maar drukte hem de zwangerschapstesten in zijn handen, waaronder die van ClearBlue, waar duidelijk ZWANGER in stond. Hij werd helemaal hyper en stond zowat te dansen in de woonkamer :-D Hahahaha!