Hey dames, Waar ik bij Mika aan de clomid moest ben ik nu zwanger zonder medicatie. Aangezien ik zwanger word van een donor vind ik het een wonder dat ik na 1x insemineren zwanger ben geworden!! Ik ben wel helemaal blij!!! Beide kindjes dezelfde donor en dat vind ik echt super fijn!!! Ik teste 4 dagen voor NOD al positief met de digitale clearblue. Ik heb dan toch niet meer kans op een meerling? Liefs Ylona
Gefeliciteerd!!!! En volgens mij zegt een vroege posi test niks over een meerling toch???? Geniet ervan!
@ylona, hier ook even gefeliciteerd.... ennne een vroege test wil niet iets zeggen over een meerling.... heb bij Luka ook 4 dagen voor NOD posi getest, was van een 2ling in januari pas op NOD posi getest van een 2ling en nu in maart op NOD posi getest van een 2ling... er zijn er genoeg die ruim voor NOD gewoon van 1 posi testen
Dank voor de reacties! Ik hoop gewoon dat het er maar 1 is! Ik voel mijn baarmoeder ook al flink werken! Maar goed dat is alleen maar goed! Ik vind het allemaal maar weer flink spannend! Liefs Ylona