Haha ik kan m'n gezicht nog wel aardig in de plooi houden ... Wij willen zelf nog wachten tot zeker de 1e echo voor we het de ouders vertellen. Vrienden en overigen vertellen we het pas bij 12 weken. Lekker eerst samen van het nieuws genieten! Hebben het idee om mijn vader op zijn verjaardag te verrassen (ben dan 10 weken) met een kaartje waarin staat: 'we hebben na lang denken een mooi kado voor je gevonden ... het is alleen nog wel in de maak nu (kaartje omslaan), maar medio september is het wel af!' + foto van de echo erbij. Daarom wachten we ook maar tot de 10 weken! Kijk er nu al enorm naar uit!!!! Ik voel me verder helemaal goed, buiten de gevoelige borsten en een onrustige buik om heb ik weinig last van kwaaltjes. Morgen de VK bellen!
Gefeliciteerd, Ook ik ben net zwanger van de eerste. Heb het nog met niemand gedeeld en wil het ook even geheim houden. Alleen zal dat wel lastig worden. kan mij nu al bijna niet inhouden. Wil het zo graag aan mijn ouders vertellen, gisteren met mijn moeder gebeld maar mijn mond gehouden. Gelukkig dat ze mijn gezicht niet kon zien. Ben nog aan het nadenken hoe ik het ga melden. Vind jou idee wel leuk van een kaartje met de foto. Ik zal zo even de ha bellen en dan maar weer kijken. Geniet van het zwanger zijn.
Ook ik ben zwanger van de 1e, nu 5 weken en 2 dagen. Ik lees bijna bij iedereen hier dat de 1e echo al heel snel is. Ik dacht dat de 1e echo pas rond de 12e week gedaan wordt, maar dat is dus niet zo...? Ik bel volgende week de verloskundige om een 1e afspraak te maken en dan hoop ik dat er dan ook een echo gemaakt wordt! Ben erg benieuwd.
Hallo Allemaal, Hoe is het met jullie? Al last van de 1e kwaaltjes. Ik merk dat mijn borsten gespannen zijn maar voor de rest nog niets. Net de verloskundige gebeld en intake gepland. En de 1e echo. Deze is pas met 12 weken. Vind het allemaal wel erg spannend.
hoi, ik heb half feb de intake bij de verloskundige. dit weekend hebben we het aan onze ouders verteld. helemaal door het dolle natuurlijk. de rest proberen we uit te stellen tot na de echo. maar wel lastig, want mijn buik begint zich al echt zwanger te gedragen. kan nu al m'n spijkerbroeken niet meer dicht. en nee, heb niet te veel gegeten. Leuk dames!!! ik blijf jullie volgen, want we zijn allemaal ongeveer even ver
he muppet, nu al. Jeetje mijn buik laat nog niets zien. Alleen mijn darmen rommelen. Mijn ouders weten nog van niets. Denk niet dat ik dit nog lang kan volhouden.
de tegenstrijdigheden zijn groot in het leven. las hier net op het forum van iemand die na 6w en 1d een miskraam heeft gekregen..... ik moet zeggen dat ik ook telkens weer een beetje huiverig ben als ik op de wc zit.... hebben jullie dat ook?
he dames!! Gefeliciteerd allemaal!! wij zijn ook net zwanger!! Het is allemaal zooo spannend!! gelukkig heb ik niet zoveel kwaaltjes!! wat last van me borsten, en wat moe!! wel heel leuk dat we allemaal bijna net zover zijn in onze zwangerschap!!! liefss
@muppet83 dat van na het toilet gaan dat herken ik ook wel ja!! k moet best vaak na het toilet en telkens is het spannend
Gefeliciteerd allemaal ! Ik zelf ben nu 6 weken zwanger van onze eerste kleine ! En ik vind het allemaal zeer spannend. Heb het nog niet met al te veel mensen gedeeld daar ik toch nog even de 12 weken wil afwachten... Maar kan niet wachten tot dat ik het officieel kan delen met de rest van de wereld Happy Me !