Eindelijk mag ik me ook melden in het "zwanger zijn" gedeelte van het forum! Gisteren en vandaag had ik positieve testen en ga denk ik overmorgen nog een digitale test doen, voor de zekerheid Want ik kan het echt nog niet geloven!!
Van harte gefeliciteerd! Ik leef letterlijk met je mee, want heb ook gisteren ontdekt dat ik zwanger ben. Als alles goed gaat wordt dit ook ons eerste kindje. Ik vind het nog heel onwerkelijk, jij ook?
Bedankt! @ Johanna: ja ik kan het ook nog echt niet geloven gewoon! En mijn man al helemaal niet... Ik had het deze ronde ook helemaal niet verwacht dus ik was zo verbaasd toen ik ineens een streepje op de test zag gisteren
Ja ik heb vorige week getest en ook zwanger van de eerste. Eerste reactie was letterlijk wat nu....... Dit terwijl we al bijna een jaar bezig waren hihihi. Ach even laten inwerken en nu echt super blij. Groetjes Jessica
Kan ik geloven dat je het even niet meer verwacht. Maar toch een super dikke proficiat!! Geniet er van!!
Echt heel herkenbaar zo een reactie! Ha ha leuk om te lezen. Maar gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van mn eerste kindje, het is echt zo bijzonder wat er met je gebeurd. Vertrouw op je lichaam! en vooral genieten!
Goedemiddag! Ook ik mag me melden hier, ook al is het nog een prille zwangerschapschap en kan ik het nog steeds niet helemaal geloven wil ik toch het goede nieuws met jullie delen! Groetjes.
Gefeliciteerd Ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor had dinsdag me positieve test ok had er 2 geloofde de eerste gewoon niet heb er woensdag nog maar 1 gedaan omdat ik het nog steeds heel onwerkelijk vond.
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar, ik kan ook nog niet echt geloven dat het zo is, heb gisteren positief getest. Echt een heel bijzonder idee dat er nu gewoon een mensje bij ons vanbinnen groeit