Zwanger van scharrel, ik ben 41 jaar

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Snurkerd, 27 mei 2024.

  1. Snurkerd

    Snurkerd Nieuw lid

    27 mei 2024
    2
    3
    1
    Vrouw
    Goedemorgen,
    Ik schaam me bijna om dit te delen maar goed het is toch anoniem :D
    even een kleine background over mij.
    41 jaar, directeur van een bedrijf, 2 gezonde kids van 18 en 12 en sinds 8 jaar gescheiden. Daarna 1 vaste relatie gehad en nu al 3 jaar single.
    Nu scharrel ik al een paar jaar met een man die ik ken uit het dorp. Marinier dus weinig thuis, woont momenteel weer bij zijn ouders omdat hij zo vaak weg is van huis en het zonde vond om dan een eigen huis te hebben. Hij is een leuke vent hoor maar wel een beetje apart/mysterieus. Je hoort soms een week niks en opeens is hij wel weer lief en geïnteresseerd. Kortom geen relatiemateriaal. Maar hij slaapt als mijn kinderen bij hun vader zijn vaak een heel weekend bij me. En dan gaat hij weer naar de kazerne of een paar maanden naar het buitenland.
    Lang verhaal kort, ik ben nu dus zwanger van hem. Ik was aan de pil gewoon maar 1 weekend was hij bij me en toen ben ik hem vrijdagavond vergeten in te nemen, zaterdagochtend vroeg wakker geworden en naar een festival gegaan, toen kwam ik pas 4u 's-nachts thuis en toen was het zondagmiddag toen ik wakker werd en dacht ik shiiiittttt vergeten in te nemen.
    Ik heb het hem nog niet verteld want moet eerst zelf aan het idee wennen, maar mijn leven staat echt op zijn kop even. Mijn moeder is stervende, en ik heb alles wel goed op de rit hoor maar moet ik daar nog aan beginnen nu mijn kinderen zo groot zijn? En op mijn leeftijd natuurlijk. Mijn moeder is 64 en gaat dood en ik ben als deze baby 18 is ook 60.
    Ik had daar eerder over na moeten denken natuurlijk en heb altijd een 3e kindje gewild maar nu het zover is heb ik toch stress. Zijn er meer mensen die op latere leeftijd alleenstaande moeder zijn geworden?
     
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.571
    3.385
    113
    Zou eerst eens in gesprek gaan met je scharrel.

    Misschien vind hij het wel hartstikke leuk en hoef je het niet alleen te doen, is hij al vader?
     
    citroenrasp, nizzie86, Suzi98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Snurkerd

    Snurkerd Nieuw lid

    27 mei 2024
    2
    3
    1
    Vrouw
    Nee hij is nog geen vader, en serieus ik ben zo in de stress dat ik over deze optie geeneens heb nagedacht :D
     
    Oilell, nizzie86 en esklessebes vinden dit leuk.
  4. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.629
    5.061
    113
    Vrouw
    Ik vind de tip hierboven een goed idee! Wie weet geeft het je dan ook wat meer rust!
    succes!!
     
    esklessebes en Snurkerd vinden dit leuk.
  5. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.571
    3.385
    113

    Zou dat toch eens doen! Hoe jullie het dan ook samen invullen je bent niet alleen. En vind hij het niks dan kan je zelf je conclusies nog trekken maar hij hoort erbij.

    Ik kreeg nog een broertje(cadeautje, geen ongelukje) toen ik bijna 15 was en was echt een toffe tijd hoor.

    Succes laat het ons nog even weten hoe het gegaan is!
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.866
    15.180
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou het kindje houden.
    Het feit dat je geen map hebt genomen na de ontdekking van de vergeten pil zegt imo al voldoende :)

    En uiteraard wel je scharrel informeren ;)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  7. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.054
    3.127
    113
    Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie ja, wellicht kan hij je verrassen!
     
  8. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.809
    1.381
    113
    Vrouw
    Ik zal wel afgeschoten worden maar: ik vind dat je scharrel ook een rol moet geven in deze.

    ja baas in eigen buik etc maar toen je die zondagochtend er achter kwam dat je 2 dagen de pil was vergeten had je actie kunnen ondernemen. Ik neem aan dat hij niet op de hoogte is van het bewuste risico wat je hebt gelopen?

    verder sterkte met de keuze.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  9. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.571
    3.385
    113
    Benieuwd of wij nog iets gaan horen...
     

Deel Deze Pagina