Hallo meiden Heb verders geen kwaaltjes gelukkig Maar viel me erg op dat me nagels onwijs snel en hard groeien Normaal ben ik een nagelbijter en zijn ze erg kort en duurt het zo lang voordat het een beetje gegroeid is nu al geregeld kort gekluifd maar ze groeien met 2 dgn alweer aan en lang ook.. Hebben meer mensen dit gehad met de zwangerschap vorige zwschap had ik dit helemaal niet het duurde echt een eeuwigheid totdat het een beetje groeide weer
Dat vraag ik me ook af.. ben er wel blij mee eigenlijk.. nu er zo'n mooi wit randje opzit kan ik er veel beter vanaf blijven
Ja hier ook, niet normaal snel, mijn haar ook trouwens.... Ik heb echt een periode gehad dat het heeeel snel ging en nu gaat het nog snel maar iets minder dan het extremen een paar weken terug.
Hier ook! Mijn man heeft drie weken geleden nog mn teennagels gedaan en hij mag alweer. Wel zijn ze bij mij in elk geval erg dun en scheuren ze makkelijk. Ik knip ze nu dus ook tweewekelijks omdat dat scheuren pijn doet. Haar merk ik nog niet zo, mag van mij wel wat sneller groeien.
hier ook snelle haargroei dat vind ik wat minder haha Vorige zw schap bijna 9mnd niet te scheren en 6mnd niet naar de kapper terwijl ik kort haar heb. Je raad het al kan alweer na de kapper 3 wkn terug geknipt en voor mij doen best al wat gegroeid en me benen binnen 1 week zie je zwartje haartjes alweer doorkomen normaal groeien ze nooit snel en zijn het eerst lichtere haartjes
hier ook. Nagels groeien Heel snel. Vind het niet erg. en mijn haar helemaal. Had vlak voor de zws besloten mijn haar weer lang te laten groeien. Dus ideaal.
Komt omdat je nieren twee keer zo hard werken om je bloed schoon te houden en omdat je een liter extra bloed hebt, bouwstofjes komen eerder op hun bestemming. Gaan je haren en nagels sneller van groeien.