Hallo allemaal. Ik ben zwanger maar toch is mijn verhaal een beetje vreemd wat me ook onzeker maakt. 15 november had ik mijn NOD. Twee dagen er voor getest, was licht positief. De dag erna begon in te bloeden dus ik dacht dat mijn menstruatie op gang was gekomen. Nu komt het gekke. Ik bleef Bloeden. Niet ernstig maar toch. Ik dacht dat mijn lijf van slag was door de stress van de laatste tijd. Dus dokter gebeld. Ik bloedde inmiddels al twaalf dagen. Ik kon terecht en omdat ik toch licht positief getest had moest ik op de praktijk ook een test doen. Deze was negatief. Ik mocht een hormoon innemen om de menstruatie te stoppen maar dit wilde ik niet. Ik bleef liever langer bloeden en dat mijn lichaam het zelf allemaal zou doen dan dat ik hormonen moest gaan slikken. Een paar dagen stopte het bloeden. Tot afgelopen maandag. Weer bloed. Niet heftig maar toch. Ik kreeg een ingeving dat ik toch maar eens moest gaan testen om zeker te zijn dat er echt niets was. En je raad het al, test is hartstikke positief. Volgende dag weer naar de huisarts. Ook daar positief getest. Ik moest contact opnemen met de vk, gelijk gedaan. Volgende dag kon ik meteen komen om een vroege echo te maken om er zeker van ze zijn of er wel wat zit. En inderdaad. Er was een vruchtbare te zien. Dit zegt natuurlijk nog helemaal niks en de verloskundige is heel positief. Ik niet. Ik ben nog steeds bang dat er iets niet goed is. Vandaag heb ik weer licht roze bloed bij het afvegen en dat maakt me onzeker. Ik kan ook niet echt zeggen dat ik kwaaltjes heb. Wel droom ik heel helder en veel en ben ik ondanks de goede nachtrust toch echt wel moe overdag. Net als nu. We krijgen zo nog visite maar zou toch echt liever naar bed gaan. Is er rede toto paniek? Of maak ik mezelf juist bang? Ik kan ergens niet wachten tot a.s dinsdag. Als de vruchtbaarheid dan verdubbelt is betekend dat dat alles goed is. Maar ik ben zo vreselijk bang dat dit niet het geval gaat zijn :/ Sorry, moest even mijn ei kwijt.
Wat een onzekerheid op deze manier zeg. Kan het niet zijn dat het er eigenlijk twee waren? Of had de vk dit dan al moeten hebben gezien? sterke met afwachten. Hopelijk is gewoon alles goed!
Ik hoop het ook dat het allemaal goed is. Ik heb het inderdaad ook wel gezegd. Of het niet kon zijn dat het er twee waren maar bij de vk is dit niet ter sprake gekomen. Alles zag er op de echo normaal uit en zij verwacht dat de baarmoedermond nu gewoon extra gevoelig is en dat het daardoor komt. Laten we het hopen. Dinsdag weten we meer