Zwanger van tweede en moeders voor moeders

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Aecatz, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    5 september gestopt met de pil, na de bevalling liep mijn menstruatie niet goed. Werd ongesteld dwars door de pil heen. We wilden graag een tweede maar hadden zoiets van we zien wel. Dit keer wilden we er niet teveel mee bezig zijn. En ja hoor meteen raak. Dat had ik toch niet kunnen dromen.

Dacht dat het wel even zou duren voordat mijn lichaam dat zou kunnen. Vorige keer was in ronde 3 raak. Ook erg snel vond ik. Ben blij dat ik 1 van de gelukkigen ben die zwanger kan worden zonder problemen(tot nu toe dan).

Dus wederom maar weer aangemeld voor moeders voor moeders. Vond het niet leuk steeds een potje vol plassen, maar als je op zo'n manier een andere vrouw gelukkig kan maken dan doe ik dat graag.

Wil hierbij ook graag andere toekomstige mama's motiveren om mee te doen. Zwanger worden is niet vanzelfsprekend!!!
    Hier een link waar je je kunt aanmelden en meer info krijgt
    Home Page

Veel liefs en succes met zwanger worden/zijn

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid met je zwangerschap.

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Gefeliciteerd!!

Ik ben inderdaad héél blij dat vorige week de laatste flessen opgehaald zijn, maar zou het zeker bij een volgende zwangerschap weer doen!

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    gefeliciteerd met je zwangerschap. En bedankt dat je meedoet aan moeders voor moeders. Is heel welkom. (zie onderschrift)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gefeliciteerd! En ook namens mij bedankt dat je aan Moeders voor Moeders meedoet. Super hoor!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ook van mij proficiat, en bedankt!

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Van Harte gefeliciteerd!!! en mocht ik zwanger zijn,ga ik me zeker opgeven voor moeders voor moeders ( hopelijk komen ze het alleen wel hier ophalen,zie me al rondrijden met die flessen:D,maar dat zien we dan wel weer)

8. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    haha, toen ik nog in hoorn woonde moest ik ook elke week die flessen wegbrengen. Maar ik moet zeggen dat het wel op een discrete plek was. Gewoon je kratje in een box doen en een nieuwe eruit halen op een afgelegen parkeerplaats. Hoop dit keer dat ze het hier in zaandam gaan ophalen.

9. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat fijn dat het zo snel is!
    En goed dat je mee doet met MvM!

Ikzelf ben net ook zwanger en bij ons ging het ook niet vanzelf, ik heb zelf clomid moeten gebruiken. Dus ik ga ook zeker meedoen!!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Super dat het zo snel al weer raak is.

11. ella27

ella27 VIP lid