Hoi, Wij willen voor een tweede gaan en nou hebben wij 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden geklust. Het is nu bijna twee weken terug dat ik ongesteld was. En sinds twee dagen doen mijn borsten pijn. Dat heb ik normaal niet. Zou het raak kunnen zijn? Omdat het net 2 dagen voor nod was. Bedankt!!
Ik denk eerder dat je nu in je vruchtbare periode bent, en het met je ei-sprong te maken heeft. Bij een standaard cyclus van 28 dagen, heb je ongeveer op dag 14 een eisprong. Rond je ei-sprong ben je vruchtbaar. Ongeveer 14 dagen voor je NOD is de kans zeer klein om zwanger te raken, omdat je ei al is gesprongen. Twee dagen voor NOD ben je dus eigenlijk niet meer vruchtbaar. Helemaal omdat je zelf aangeeft dat je gewoon ongesteld bent geworden, kan je eigenlijk een zwangerschap bijna uitsluiten. Succes met deze ronde.
Als het nu bijna 2 weken geleden is dat je ongi bent geworden, denk ik eerder dat je gevoelige borsten hebt door een komende eisprong oid.. Als je 2 dagen voor je ongi hebt geklust, is dat in ieder geval buiten je vruchtbare periode. Dus van die keer klussen kun je sowieso niet zwanger zijn.