zwanger van tweeling

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Boefjes, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Nogmaals; er is een heel topic met 'lotgenoten' en ervaren tweelingmama's waar je je vragen kunt stellen en gezellig mee kunt kletsen over je tweeling(zwangerschap). De link heb ik eerder al geplaatst.

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wow!:D gefeliciteerd!:)

3. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    huis mama en af en toe in de horeca
    Friesland
    @ Jipper dat weet ik en heb ik ook gelezen maar het kan toch geen kwaad dat ik het hier ook nog vraag..of moet ik verplicht daar heen..
    lijkt mij wat raar..
    Vind het zelf makkelijker dat het hier om mij gaat en niet 20 verschillende verhalen door elkaar..
    maar ik ga in ieder geval ook nog even verder kijken daar..

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Gefeliciteerd!

5. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Van harte gefeliciteerd,

en eh ik kan me jouw reactie ook heel goed voorstellen vooral omdat je man eigenlijk met de 2 kindjes die jullie al hebben wel klaar dacht te zijn:D.
    Maar 2+2 =4:) dubbel zo gezellig, ik weet zeker dat hij dat straks ook vindt hoor.
    Volgens mij komt het gewoon omdat je niet echt weet wat je moet verwachten.

In ieder geval dikke proficiat en geniet van je zwangerschap.

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Geweldig, van harte! Een tweeling is echt zo leuk en bijzonder! Zie mijn banner! Dubbel zo druk, maar dubbel zo genieten hoor!

xx

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Het was niet bedoeld als aanval hoor. Wist niet of je mijn vorige berichtje gelezen had. In je eerste berichtje stond namelijk dat je op het forum niet zoveel kon vinden over tweelingzwangerschappen. Ik wilde je alleen maar helpen. Natuurlijk is het niet verplicht om daar mee te schrijven. Het leek mij gewoon leuk als je daar ook mee komt schrijven. Ik heb er veel aan gehad. Maar ik heb gezien dat je ondertussen je weg al gevonden hebt.

8. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    Gefeliciteerd

9. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hahaha dat is nog eens een verrrassing :D
    gefeliciteeeeeeeeeeeeeerdd :D :D:D:D:D:D

gr cybersyby

10. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    Friesland
    Bedankt allemaal..het genieten begint al steeds meer, wil heel graag al leuke kleertjes en andere spulletjes kopen maar durf dat dan toch weer niet aan.
    En ben nog een beetje bang als ik naar de wc moet en voel tijdens het opstaan van de stoel iets..

Maar verder gaat het goed :D

Mijn 2 meiden hebben het er steeds meer over..haha.. de tweeling krijgt wel 3 moeders :D

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat leuk een tweeling. Gefeliciteerd. Ik heb ook een tweeling van bijna 16 maanden.

Kan me voorstellen dat je schrok toen je de echo had. Wij waren ook erg geschrokken, wist niet of ik moest huilen of lachen. Mijn man die viel bijna om haha.

Ik kom trouwens ook uit friesland.

12. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    Friesland
    Jij had je man nog mee..ik was alleen..
    het was mijn zoveelste echo al en vorige week zag het er goed uit dus geen reden om vrij te nemen voor hem (vond ik)
    Ik ben naar huis gereden maar weet alleen niet hoe, weet niks meer van de rit :S

Welk gedeelte van FR woon je..ik vlak bij Dokkum

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je je niet echt fijn voelde, ook omdat je man liever niet meer kinderen wou.

Zijn jullie inmiddels al een beetje aan het idee gewend?
    Ik stuur je mijn woonplaats even in een pb hoor.

14. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    Friesland
    ik heb weer een vraag..

Sinds ik weet dat ik zwanger ben van een tweeling doe ik geen oog meer dicht.
    Vandaag is het mijn uitslaapdag maar ik heb geslapen tot 8uur ipv 11uur normaal ongeveer..
    Ik ben tig keer per nacht wakker en kan dan niet eens meer slapen..
    Is dit normaal??

15. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Boefjes,
    wat fijn om een "lotgenoot" tegen te komen op dit forum!
    Het is waar dat er erg weinig over op dit forum te vinden is, maar een tweeling krijgen is ook erg uitzonderlijk.

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, mijn man vond onze dochter voldoende maar ik voelde me nog niet compleet en wou graag een 2e erbij. Helaas blijk ik PCOS te hebben en loop daardoor in de mm. De kans was dus door de hormoonkuren aanwezig dat er een meerling kon komen.... en dat is nu dus ook het geval.
    Natuurlijk ben ik blij dat ik weer zwanger mag worden en dan van 2 nog wel, maar ook dit voelt toch een beetje vreemd aan.
    De kans is aanwezig dat één van de 2 het niet red dus aan de tweeling zwangerschap durf ik me nog niet over te geven en kan hierdoor dus nog weinig genieten.

Verder was ik van mijn dochter hondsberoerd tijdens de eerste 14 weken, en nu heb ik totaal geen last van misselijkheid ( op af en toe wat lucht wat omhoog komt na het eten na ) en dit terwijl ik nu de dubbele dosis hormoon in mijn lichaam heb. Ik weet dat niet elke zwangerschap hetzelfde is maar dit vind ik toch vreemd.

Over het slapen, heeeeeeeeeeel herkenbaar. Elk uur word ik wakker, diep slapen lukt niet en als ik langer mag blijven liggen lig ik nog wakker!

16. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    Friesland
    Ben ik weer eens..
    beetje stressig geweest de afgelopen dagen waardoor ik niet op de site ben geweest..
    Was alleen maar bang dat de zwangerschap niet zo goed liep en weinig belang had in vrolijke verhalen..maar...
    Vandaag weer bij de Gynaecoloog geweest en ben er weer helemaal
    alles ziet er goed uit en beide hartjes kloppen nog steeds :D
    misschien kan ik mij er nu wat meer op verheugen.,.en dan vooral..misschien kan ik nu rustig slapen.

Ik hoop dat het met iedereen hier ook goed gaat?? ik zal even een paar pagina's door lezen..kwam al op 10 die ik nog niet gelezen heb en dat alleen op deze topic haha..

@Jizzy gefeliciteerd, geniet er toch zo veel mogelijk van.
    Ik heb het ook nog niet gedaan maar heb er wel al spijt van dat ik de afgelopen dagen alleen maar heb zitten dubben..
    Succes!!

Groetjess

17. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Hoeft niet perse wat te betekenen hoor, mocht je er zorgen over maken. Tijdens mijn drielingzwangerschap ben ik geen dag misselijk geweest.

Veel geluk met de twee wondertjes :D

18. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo een drieling en dan niet misselijk?? :D

@ Boefje, ik denk dat ook ik pas meer kan genieten na de 2e echo als ik weet dat beide hartjes zijn gaan kloppen. :)

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Deel Deze Pagina