Heb ineens zo'n raar gevoel.. dat t best een tweeling zou kunnen zijn. Beetje rare gedachte om te denken he, maar goed. Omdat ik meteen na mn mk zwanger ben geworden, weet ik dus pas na mn echo volgende week hoe ver ik ben. Is iets van 7 tot 9 weken nu. Maar voel me zoo opgeblazen, heb echt een buikje terwijl ik geen last heb van mn darmen ofzo. Voel wel echt een enorme spanning op mn buik, het trekt echt bijna constant! Omdat de vk zei dat je na een mk extra vruchtbaar bent, ik bij de echo na mn mk echt veel eitjes heb gezien, en omdat aan beide kanten in de familie tweelingen voorkomen, vroeg ik mezelf ineens af, of dit en mogelijkheid zou kunnen zijn. Moet nog n wek wachten tot mn echo Vraag me af: zijn er hier ook tweeling zwangeren hier, en merkte je er eigenlijk wat van in het begin? Gewoon nieuwsgierig.. Groetjes Ma2Be
Ik had het er ook over met mijn vader, zegt ie mijn oma had 3 (ja drie!) tweelingen Dat was even schrikken zeg. Ik ga er niet vanuit, maar ook hier komt het in beide families voor! Heb maandag de eerste echo dus neem aan dat ze het dan ook al kunnen zien? Voor jou ook nog even afwachten ben ik bang.
Hai Ma2Be, Sapnnende tijden voor je joh! Zoals je aan mijn banner kunt zien, ben ik zwanger van een tweeling, hierbij de link naar het topic waar nog meer a.s. tweelingmama's kletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=525 Je bent er van harte welkom! Ook zolang je het nog niet zeker weet, klets lekker mee! Liefs Noor
Ik ben ook zwanger van een tweeling, maar tot mijn eerste echo had ik echt nog geen flauw vermoeden. Ook bij ons zitten tweelingen aan beide kanten van de familie, maar ik had het toch niet verwacht op de een of andere manier. Ik ben benieuwd, maar spannend hoor, nog eventjes wachten op de echo voor zekerheid, wie weet heeft je voorgevoel wel gelijk. Oh ja, en zo direct begint er een special op national geographic over meerlingen, misschien leuk om naar te kijken
M'n schoonzus voelde haar baarmoeder al met 6 weken, en kon haar zwangerschap ook niet langer meer verbergen, en idd ze kreeg een tweeling, terwijl het niet voor kwam in de familie.