Onze dochter is het bewijs haha ... 1 keer onveilig sex en voor het zingen de kerk uit ... Tadaaaa zwanger .. Nu doe ik wel zo maar 2 jaar geleden dacht ik .. Euhmm oeps hoe nu verder ... Terwijl mijn vriend aan het springen was van blijschap in de woonkamer
dit waren mijn testjes (dec 2008.. zelfde urine.. direct na elkaar gedaan...(gedipt in een potje ).. ik was niet zwanger
ik zie naast dat lijntje een heeeeeeeel dun ander streepje wat de streep dus dik zou moeten maken.. maar die is nog heeeel heel vaag!
het kan dus alle kanten op BUIKJE... ik zou echt ff de goedkope test doen.. die kan ook overdag hoor..niet teveel drinken....
Ja dat zou ik dus ook doen! Eigelijk te zot voor woorden, dat de goedkoopste test...de beste resultaten geeft. Ik koop nooit meer zo'n cb + test. Ik dacht toen echt dat hij negatief was, omdat een penstreepje.."vals" zou zijn.
ja maar een duurdere test. die anders van kruidvat is een wit doosje waar er 2 inzitten voor 5 euro 4 druppels urine en je weet het!!
ik durf gewoon nie meer.. zo bang dat die weer wat anders aangeeft. gisteren had ik ook een mini licht streepje met die goedkopere van kruidvat, maar leek meer op een indroogstreepje.
@buikje...wat heb je te verliezen? Nu weet je ook niet waar je aan toe bent...ik zou 2 voor 5 halen. En vandaag nog testen... Blijft t resultaat onduidelijk, dan zou ik het morgen vroeg nog eens doen.
@buikje, nou dan zullen ze dat van mij ook wel denken, ik neem er standaard 1tje mee steeds. Na de geboorte van ons zoontje gebruiken wij geen voorbehoedsmiddelen...ik heb pco's en mijn laatste ongi telt op 18mei alweer, dus ik test met regelmaat!
Bekijk bijlage 85775 Zo was mijn eerste test, wel op mn NOD dat wel. Maar sja ben nu bijna 26 weken zwanger alweer. Een dag later was de test duidelijker.
ja die streep is wel dikker dan die van mij.. ik ga zo gewoon nog wat testjes halen. ik zie net dat ik een druppel bloed verloren ben vanacht, sorry voor de onsmakelijke details. zag het pas net... echt 1 druppeltje..voor de rest geen tekenen van naderende ongi.