Hallo! Ik heb even een vraagje. Mijn eisprong heb ik nog niet gevonden (nog geen ovulatietesten gedaan en ook niet getemperatuurd). Maar het is me opgevallen dat ik zo rond de berekende datum van de eisprong altijd veel moet plassen, herkennen jullie dit? Of is dit gewoon toeval? Groetjes, Vivian
Ik moet de laatste tijd ook redelijk vaak plassen. Dacht eigenlijk gewoon dat dat met ontpillen te maken heeft.
Yep herken het vooral de nacht voor eisprong... deze maand zelfs 2 nachten alleen maar naar de wc gelopen... btw 1 nacht voor ongi precies hetzelfde hiero... veel plassen en ook iedere 10 minuten...
Ik wist helemaal niet dat dit met je eisprong te maken kan hebben... heb er namelijk ook wel last van maar heb daar nooit aan gedacht !
@ sem frummel: Ohh, dan hoop ik dat ik goed geklust heb! Moest gisteren veel plassen en hebben gisteren, eergisteren en eer-eergisteren geklust. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer mijn vent verleiden Groetjes, Vivian
Ik kan juist nooit goed uitplassen in de dagen rond mijn eisprong. Kleine beetjes, miezerig straaltje, en daardoor moet ik 10 minuten later weer. Lijkt wel of er dan gewoon geen druk op de ketel staat
yep ik ben er ook zo eentje. Begint een dag of 2 voor eisprong. Pies me het ongeluk om het maar eens bij de naam te noemen. Weet eigenlijk ook niet hoe het kan, maar het is wel zo. Net voor nod begint dat weer opnieuw en is behoorlijk verwarrend natuurlijk......
@ Yess: Oh, dat is ook niks idd! Bij mij lijkt het juist wel of het glazuur van de pot af moet :-S @ Esther15: Ik ga er eens op letten of ik vlak voor NOD ook vaak moet! Wel grappig dat ik dus niet de enige bent die dit heeft...... aangezien ik nog niet temperatuur en/of ovulatietesten gebruik zijn mijn aantal wc-bezoekjes dus een soort van "vind je ei methode"!!
Hebben jullie na de eisprong ook nog klachten? Ik heb gister eisprong gehad (vermoed ik), maar heb nu nogsteeds last van krampjes en ovulatietest was nogsteeds positief
@ noaches: Ik voel dus helemaal niks, nada, noppes rond de eisprong (ja, het vele plassen dus). Misschien zijn er anderen die een antwoord hebben? Groetjes, Vivian
Vivian, wel een lekker goedkope manier om je ei te vinden hahahahaha Ik heb dan ook nog eens (HELAAS) dat ik rond ei misselijk ben/word. Niet echt handig voor het klussen, maar daar slaan we ons maar doorheen.
Ja joh, dan maar even misselijk. Gelukkig merk ik er onder het klussen zelf weinig van alleen daarna gelijk wel weer. Maar als me dat een gezonde zwangerschap oplevert, ben ik graag een paar dagen misselijk hoor