Veel plassen rond eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vivian, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hallo!

Ik heb even een vraagje. Mijn eisprong heb ik nog niet gevonden (nog geen ovulatietesten gedaan en ook niet getemperatuurd). Maar het is me opgevallen dat ik zo rond de berekende datum van de eisprong altijd veel moet plassen, herkennen jullie dit? Of is dit gewoon toeval?

Groetjes,
    Vivian

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi, heel herkenbaar! Ik heb dat ook altijd. En rond mijn menstruatie weer :D

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,
    Ja, ik herken het ook!
    De dagen romdom mijn ovulatie moet ik ook vaker ....

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Is dat dan voor of na de eisprong? (voor diegenen die precies weten wanneer deze is)

5. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet de laatste tijd ook redelijk vaak plassen. Dacht eigenlijk gewoon dat dat met ontpillen te maken heeft.

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Yep herken het vooral de nacht voor eisprong... deze maand zelfs 2 nachten alleen maar naar de wc gelopen... btw 1 nacht voor ongi precies hetzelfde hiero... veel plassen en ook iedere 10 minuten...

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik wist helemaal niet dat dit met je eisprong te maken kan hebben... heb er namelijk ook wel last van maar heb daar nooit aan gedacht ! :)

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Nog meer mensen die dit hebben? Voor of na eisprong?

9. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb me ei altijd op woensdagavond en moet die dag en nacht altijd heel veel plassen

10. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ sem frummel: Ohh, dan hoop ik dat ik goed geklust heb! Moest gisteren veel plassen en hebben gisteren, eergisteren en eer-eergisteren geklust. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer mijn vent verleiden ;)

Groetjes,
    Vivian

11. Yess

Yess Lid

25 jan 2012
    14
    0
    0
    Ik kan juist nooit goed uitplassen in de dagen rond mijn eisprong. Kleine beetjes, miezerig straaltje, en daardoor moet ik 10 minuten later weer. Lijkt wel of er dan gewoon geen druk op de ketel staat :)

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    yep ik ben er ook zo eentje. Begint een dag of 2 voor eisprong. Pies me het ongeluk om het maar eens bij de naam te noemen. Weet eigenlijk ook niet hoe het kan, maar het is wel zo. Net voor nod begint dat weer opnieuw en is behoorlijk verwarrend natuurlijk......

13. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Yess: Oh, dat is ook niks idd! Bij mij lijkt het juist wel of het glazuur van de pot af moet :-S

@ Esther15: Ik ga er eens op letten of ik vlak voor NOD ook vaak moet!

Wel grappig dat ik dus niet de enige bent die dit heeft...... aangezien ik nog niet temperatuur en/of ovulatietesten gebruik zijn mijn aantal wc-bezoekjes dus een soort van "vind je ei methode"!!

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hebben jullie na de eisprong ook nog klachten?
    Ik heb gister eisprong gehad (vermoed ik), maar heb nu nogsteeds last van krampjes en ovulatietest was nogsteeds positief

15. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ noaches: Ik voel dus helemaal niks, nada, noppes rond de eisprong (ja, het vele plassen dus). Misschien zijn er anderen die een antwoord hebben?

Groetjes,
    Vivian

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Vivian, wel een lekker goedkope manier om je ei te vinden hahahahaha

Ik heb dan ook nog eens (HELAAS) dat ik rond ei misselijk ben/word. Niet echt handig voor het klussen, maar daar slaan we ons maar doorheen.:D

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ esther15: Ohh....dat is idd niet echt handig!! :-S Maar voor een goed doel doe je alles he?!!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja joh, dan maar even misselijk. Gelukkig merk ik er onder het klussen zelf weinig van alleen daarna gelijk wel weer. Maar als me dat een gezonde zwangerschap oplevert, ben ik graag een paar dagen misselijk hoor :)

Deel Deze Pagina