Hallo, Zal me even voorstellen. Ben moeder van 4 kids, en sinds kort de trotse oma van een kleinzoon Mijn dochter (zijn moeder) woont nog bij mij thuis, de zwangerschap was niet echt gepland, maar kan gebeuren. De vriend van mijn dochter (nu ex) heeft lossen handjes, waar mijn dochter en anderen regelmatig de dupe van zijn geworden. Van een aantal mishandelingen is ook aangifte gedaan, mijn dochter heeft lang voor mij verzwegen dat hij haar sloeg ( ik wist al langer dat er iets niet in orde was). Tijdens haar zwangerschap heeft hij haar op de grond gegooid (fietspad), hierdoor was voor haar de maat vol, en heeft ze relatie verbroken, ze was toen ong. 5 mnd zwanger. Het is eigenlijk vrij rustig geweest tijdens haar zwangerschap, maar nu begint het gedonder! Hij wist niet wanneer de baby was geboren, wat zijn naam was enz.......viavia is hij hier toch achter gekomen en nu valt hij ons lastig, ik ben zelfs door hem in een volle winkel tegen de vlakte geslagen! Vandaag stond zelfs zijn vader op de stoep, terwijl hun op de hoogte waren van de mishandelingen, maar altijd hebben gezwegen, ze wisten van de zwangerschap, maar nooit wat van hun gehoord... Hij dreigt met de rechtbank en van alles.....wij zijn hier in huis allemaal in de stress, en ik heb gisteren wederom op het politiebureau gezeten om aangifte te doen. Mijn dochter kan niet alleen met haar baby naar buiten, op aanraden van de politie, maar de politie kan niets doen aan het lastig vallen door hem of zijn familie, behalve als ze hun op heterdaad betrappen......ben hier zo pissig over! Ik mag natuurlijk geen eigen rechter spelen, maar zou hem het liefst van deze aardkloot afschoppen! Heb vanmiddag tegen zijn vader gezegd dat als zijn zoon aan mijn deur staat, dat hij klappen krijgt, waarop vader zei dat ik dan de volgende zou zijn..... Heb een beetje op deze site gekeken, en zie wel dat het voor de zgn. vader moeilijk zal worden om erkenning te krijgen van de baby, mijn dochter wil dit pertinent NIET. Wat ook logisch is, want hij is gewoon een psychopaat. Wilde dit even met jullie delen, en hopelijk wat steun vinden. Wil iedereen die in een soortgelijke situatie zit, heel veel sterkte wensen. Gr, Justme123
Hoi Wat een vervelende situatie. Die vader verdient het niet om zijn kind te zien. Dus ik wil jullie bij deze heel veel sterkte wensen met alles. liefs kim
hij verdient t niet om vader te zijn, en gelukkig heeft hij het niet erkent. veel succes en sterkte met dit alles
Ik heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten: ik had een gewelddadige vriend en was zwanger. Ik was alleen veel te jong om het kindje op te voeden (ik was zelf nog een kind) en heb het toendertijd weg laten halen (iets waar ik ondanks alles ontzettend verdriet van heb gehad). Ik weet wat voor een verschrikkelijke situatie dit moet zijn. Ik wens jullie heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. Liefs emma
zo wat erg zeg,ik wens je in iedergeval heel veel sterkte je dochter en kleinkind zijn beter af zonder hem.en laat aub die man er een rechtzaak van maken,ik denk dat hij geen poot heeft om op te staan want je hebt al aangifte gedaan,mij is vertelt dat je zoveel mogelijk aangifte moet doen zodat ze het in de computer hebben staan.
Hallo, Bedankt allemaal voor jullie reactie's. En het blijkt wel dat ''we'' hier niet alleen in staan. En er komt zeker een rechtszaak, maar dat kan nog wel even duren.....zoals gewoonlijk. En dan mag de zgn. ''vader'' bewijzen dat hij een goede vader is, wordt een beetje lastig met al die veroordelingen. Ik laat onze levenlust niet vergallen door een persoon die zijn handen niet thuis kan houden. Het wordt eens tijd dat er harder opgetreden wordt tegen zulke type's, maar toen ik vervolgens naar het bureau ging om te melden dat zijn Pa hier aan de deur stond, dan hebben ze het te druk. We wachten het verder wel af, meer kunnen we momenteel ook niet doen, maar je wordt er wel een beetje moedeloos van. gr, Justme123
word bij jullie stalking niet erg aangepakt? Hier in belgieland zijn ze er heel streng in geworden en zware straffen voor.
Hallo, Even een update, We verzamelen inderdaad al bewijslast, en met een beetje geluk krijgen we ook een contactverbod. Stalking is inderdaad strafbaar, maar dan moet je hier in NL eerst 3 mnd lang alles verzamelen........en zover zijn we nog niet. Maar hij mag de zaak aanspannen hoor........doet zijn best maar. Nu loopt hij via een ander allerlei info van mijn persoonlijk door te vertellen, en dat wordt vervolgens op het internet gezet...... Het 'grappige' is ,dat deze informatie helemaal niet klopt, dus ik kan hem aanklagen wegens laster (is strafbaar). Maar hij leeft in de omgekeerde wereld, en wil mij aanklagen.....nou, dat mag hij doen. Met mijn dochter en mijn kleinzoon is alles prima.....en daar doen we het voor! Dank je wel voor jullie support en als ik meer weet, dan meld ik me.
jullie mogen de moed niet opgeven he, ik zit dagelijks tussen zo'n personen. Hij zal heel goed moeten gaan oppassen.
jeetje wat erg! en al helemaal dat de politie er gewoon niks aan doet. Totdat ze iemand dood meppen dan zagen ze dat ineens niet aankomen :S Tja als deze jongen jullie echt lastig blijft vallen en bedreigen is miss. verhuizen een optie? HEt lijkt mij niks om altijd maar binnen te moeten zitten met me kindje en altijd bang te moeten zijn. Sterkte!
De zaak komt binnenkort voor, dus we hebben nog hoop. Verhuizen is zeker geen optie voor mij, en ik ga zeker niet op de vlucht, want als hij ons wil vinden, dan vindt hij ons toch. Ooit moet er toch wel een oplossing komen? Duim maar voor ons...