Zo onzeker,

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Mama Mars, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Hallo,

Ik ben 1nov voor het laatst ongi geweest, en ben eind dec begonnen met testen. Waarvan 4 wellis waar vaag maar Positief, nou heb ik het van de week voorgelegd bij de arts en die zij een streep komt er niks voor niks..
    Dus ik moest een afspraak van hem maken bij de vk, waar ik dinsdag terrecht kan en moest zelf met afd. gyn. bellen in het ziekenhuis voor een echo en die is dus morgen ochtend al..

Ik ben zo onzeker,, de testen die niet duidelijker worden e.d.

Wat kan je verwchten bij een zwangerschap van waarschijnlijk al 12.4 week (morgen)

Groetjes Mars

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hallo Tante mars, zegt helemaal niets hoor als een test niet duidelijker word, sommige vrouwen maken nou eenmaal niet zoveel HCG aan dus maak je je daar maar niet te druk om! Morgen je echo spannend, als je inderdaad 12.4 weken bent zul je waarschijnlijk al een klein mini mensje zien met alles erop en eraan en zul je het hartje te horen/zien krijgen... echt een super ervaring dus geniet ervan!

Succes...

Liefs Nelleke

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hihihihih gefeliciteerd met je zwangerschap!

je krijgt een echootje en je ziet dan een ienieminie mensje. bloeddruk wordt gemeten.. ff op de weegschaal. vraagjes over eventuele ziektes in je familie of dat van je partner. en er wordt ook bloed geprikt..

heeel veel plezier morgen want het is echt super leuk om je kindje te zien en het hartje te horen

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ja dat zou je dan indd moeten zien ..
    Ik ben zo zenuwwappig wat als er niks te zien helemaaal niks ik ben niet zwanger.. Dan krijg je toch een knal voor je kop, en sta je mooi voor paal ..
    Wat een onzekerheid komt er bij kijken zeg,,

Bedankt voor jullie reacties

5. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    gelukkig heb je de echo morgen al,beter dan weken wachten
    spannend
    laat je het weten?
    lichte test zegt niks hoor ;)

sucses morgen

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik tel de uren af :) .
    Ik ga nog ffies tv kijken, en dan op bed..
    Morgen vroeg dat en een spannende eerste uren van de dag..

laat het morgen weten , eind van de middag moet na het ziekenhuisbezoek meteen naar school.

Lfs

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Zo here i am na een dag ziekenhuis..

Helaas was op de echo te zien dat de beebie er tussen uit is gepiept en dat mijn placenta dus gewoon doorgroeit met nu de grote van 13 weken..
    Ook was \is er vruchtwater in de baarmoeder aanwezig.. Maar ik ben dus niet meer zwanger.
    Nou ja mijn lichaam wel maar toch ook weer niet, de placenta schijt ook het hormoon af en hierdoor werden de strepen zo licht op de test..

Helaas

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dat onzekere had ik ook ondanks dat er binnen 3 minuten een heel duidelijk test voor mn neus lag.. ik een aantal van de overbekende kwaaltjes "trotseer" ..

en nog steeds... zo langzaam komen er steeds meer mensen aan de weet dat wij een kindje verwachten.. dan schiet er ineens door mn hoofd "en wat nu als t over blijkt te zijn..."..

Afschuwelijk.. word soms gek van mezelf.. Maar voel me niet anders dan een paar weken geleden.. Soms een wat vreemd gevoel in mn buik.. mn borsten doen zeer ( zeker bij bh afdoen) vanonder blijft t "kleurloos"..

maar ja... euhm.. die buik wil nog niet zo.. ( zegt een stemmetje in mn hoofd) "wat wil je bij amper 15 weken.. bedenkt de ander dan...

Ben ik nou zo'n "miep" daarin of herkennen jullie dit gevoel ook wel.. dat twijfelen aan jezelf, zeg maar?

9. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    wat een naar nieuws
    jammer zeg
    veel sterkte ermee :(

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    had t berichtje boven mijn tekst niet gelezen..

Sorry....

heel veel sterkte

11. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Oh bah tante mars wat een vervelend nieuws, ik wil je bij deze even heel erg veel sterkte toewensen voor de komende tijd, dit is natuurlijk niet niks...!

Liefs Nelleke

Share This Page