zwanger ??? Vandaag NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door machteltje, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben behoorlijk zenuwachtig, ik probeer afleiding te zoeken deze dag maar het spookt steeds door mijn hoofd heen.

Waarom, mn vriend en ik zijn pas erg kort bij elkaar maar kennen elkaar gelukkig al heel wat jaren maar dan meer afstandelijk, ooit s tijdje met elkaar wat gerommeld om het maar zo te zeggen.

Maar nu .... !!! Getest en er verschijnen streepjes. Niet overduidelijk vind ik maar ze zijn er. Volgens mij had ik met mn andere twee kindjes sneller en duidelijkere strepen.

De eerste testen heb ik gedaan, 2 dagen, en 1 dag voor nod.

Dan die van de action, die heb ik vanmorgen gedaan, ik had verwacht dat deze wel wat hoger uit zou slaan maar niet dus. Ik weet dat het een andere test is en dat ik beter morgen weer voor die van de kruidvat moet gaan om te vergelijken naar het stijgen van die hcg. Ik moet zeggen dat je ze op de foto niet goed kan zien die van de action. Ik heb dr nog wat liggen hier maar je ziet wel heel minimaal een betere lijn.

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,2 KB
      Weergaven:
      15
    • test1.jpg
      test1.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      11
  2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ze zijn inderdaad wel erg licht.maar ik zie ze wel.

3. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja en ze worden ook wel heel vaag duidelijker bij iedere test (hoezo verslavend)

maar heel minimaal, t neemt in ieder geval niet af die lijn.

4. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als het fout zou gaan, dan zouden toch ook alle "klachten" over zijn? Dit herinner ik me nog van mn eerst MK van rond de 5 weekjes.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind die op de K2v5 zo grijs.. Ligt dat aan de foto?

6. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier zijn ze mooi roze :D

7. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    of paars ...

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Goed zo! Op de foto vond ik ze grijs, maar fijn dat ze in het echt roze zijn. Ik heb verder totaal geen ervaring met testen van de action. Ik testte altijd met de K2v5 en zodra die overduidelijk waren met de CB met weken indicatie.

9. guz3

guz3 Actief lid

17 feb 2008
    304
    0
    16
    Ik zeg...Gefeliciteerd!!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn rijtje zag er zo uit. Eigenlijk ook wel grijzig als ik m naar de site laad. Raar. ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,2 KB
      Weergaven:
      18
  11. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik denk dat ik die van de action ook maar lekker laat waar ze nu liggen in de winkel hoor. Toch moeilijk met controleren vind ik. De lijn is net zo dik als die ander. Dus laat ik ze liggen tot ze opgedroogd zijn en bekijk ik ze dan met een andere opgedroogde action test van dag er voor.

maar ist normaal dat t nog zo licht is dan? Ik weet het niet meer namelijk.

Ik vind het wel apart dat mijn buik eruit ziet alsof ik vier maand heen ben. Terwijl deze normaal toch echt veel minder bol staat. Meer plat is.

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat hoeft niet.hcg kan nog wel een poosje in je lijf zitten.en dat zorgt voor klachten.
    Maar op een test kun je niet zien of het fout gaat hoor.wacht het rustig af.misschien heb je morgen wel een knaller.

13. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zie ik inderdaad bij de eerste testen ook heel minimaal een donker wordende streep....

14. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL

T enige wat ik weet is dat je hcg op de test niet gaat toenemen toch?

15. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar rustig ...

pfffff ik maak me toch wel beetje druk, tis geen ideale situatie zoals deze is. maar tis wel welkom hoor.

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Mijn ervaring is dat zulke lichte strepen op nod,niet goed is.maar de meesten vinden dat ik dat niet mag zeggen,dus...
    Bij mij zou het niet iets goed betekenen,maar daarmee zeg ik niet dat dat bij jou ook zo is.

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Misschien is je eisprong wat later geweest, waardoor je wat korter zwanger bent dan je denkt.

Voor nu ben je zwanger iig, hopelijk lopen je testen mooi op!

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het zwangerschaphormoon HCG verdubbelt in het begin elke 48-72u. Vandaar dat je het beste ziet of de testen oplopen als je om de dag test. Maar daar had ik het geduld niet voor :D
    Als je doortest en je weet zeker dat de omstandigheden gelijkwaardig zijn (dus goed geconcentreerde urine en zelfde merk test), dan zou je de streep almaar donkerder moeten zien worden. Als de testjes gedurende dagen niet donkerder worden of zelfs lichter, dan zou ik me zorgen maken. Maar ik zie tussen jouw 2 kruidvattesten echt verschil. En vergelijken met de action kan ik niet, omdat ik die echt niet ken.

19. machteltje

10 aug 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL

helaas is de kruidvat dicht vandaag ....
    morgenvroeg maar weer s heen hollen. Ze zullen wel denken ...

20. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Op je 2e kruidvat test ben je duidelijk zwanger.. Nu moet idd afwachten denk ik tot t oploopt..

Spannend!

Lfs, Dorri

Deel Deze Pagina