Hey lieve meiden, Even een vraagje. Ik heb van een vriendin testen gekregen (had ze over) van z&k, maar dan de cassettes. Ik heb ervaring met de dipstick en de midstream, maar dus 0,0% met de cassettes. Wie heeft hier wel ervaring mee en zo ja, welke dan? Hebben ze indroog streepjes of voor gedrukte streepjes? (Qua gevoeligheid hou ik een slag om de arm want ik test altijd pas later positief.) Maar even gewoon dus de algemene ervaring zeg maar. Dank jullie wel alvast. Groetjes
Had ze deze maand voor t eerst, nooit eerder gebruikt... Stonden op meerdere grijzige streepjes na testen!! Vanaf 5 dpo al, dus kan niet van n eventuele zwangerschap zijn! Ik heb nog over dus ga ze wel weer gebruiken, maar vertrouw ze pas als ze echt duidelijk en roze zijn!!
Dus de grijze streepjes zijn al gespot, dat is niet zo'n leuk nieuws. Verder nog iemand ervaring, kan er bar weinig over vinden op internet
Klinkt overheersend positief dus. Dan ga ik daar maar vanuit haha. Heb ze nog niet nodig dus eens kijken of er nog meer meiden met ervaring zijn. Dank jullie wel alvast meiden!!!
Lees juist enorm veel negatieve verhalen de laatste tijd hier over die testen maar ik heb zelf zoiets van een grijs streepje is gewoon niks en zodra het roze is dan kun je hoop hebben
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk. Ik kon juist heel weinig vinden over deze testen, vandaar ook mijn vraag