Ik heb de vraag al twee keer erder gesteld maar geen reactie gehad dus dan maar even zo. 3 dagen geleden had ik mijn eisprong. Nu heb ik sinds gisteren last van mijn tepels. Die zijn echt pijnlijk. Heb ook kramp in mijn baarmoeder en last van luchtbellen in mijn darmen. Vanochtend (en de rest van de dag) heb ik iedere keer beetje rozis, lichtbruine afscheiding. Zou dit in kunnen houden dat ik zwanger ben of is het daar nog veel te vroeg voor? Zie mijn banner!
tja, in dit stadium is alles mogelijk. je zal nog 11 dagen geduld moeten hebben. misschien innesteling? maar heel veel vrouwen waaronder ook ik heb ook pijnlijke tepels enz als ik ongi moet worden. dus er zit niks anders op dan wachten. zou graag zo'n glaze bol willen hebben om het allemaal al te weten maar tjs ik heb hemnog niet gevonden dat ding hahahha. veel succes
De klachten die jij beschrijft hebben, denk ik, te maken met je eisprong en de daarbij horende hormonen. Voor een innesteling is het nog veel te vroeg (of je moet je eitje eerder hebben gehad). De innesteling vindt plaats minimaal 5 dagen na de eipsrong (als er al sprake is van een bevruchting, uiteraard). Het kan uiteraard zijn dat je over 2 weken zwanger blijkt te zijn, maar de klachten die je nu beschrijft zijn niet daaraan te wijten.