hoi dames moet even men ei kwijt . ben net klaar met de bestelwagen in te laden , derstraks uitgeschoven door de sneeuw en de vrieskou niet erg gelukkig wel een flinke blauwe knie en een hele pijnlijke schouder. kom terug bij schoonmama blijkt ons meisje de windpokke te krijgen begint echt vol te staan , is enorm lastig . we moeten om 6 uur terug opstaan om verder te verhuizen en heb nog niet eens gegeten . men meid wil maar niet slapen enkel op de arm al wiegend getroost worden . Wat kan er nu nog gebeuren ? ben even ten einde raad sorry voor het gezeur wil het even kwijt aangezien iedereen hier op de puntjes vann hun tenen lopen is het niet echt gezellig te noemen en kan ik op geen begrip rekenen
Sterkte!! Het is flink afzien voor je nu, maar als je volgende week lekker in de schone nieuwe huisje zit en je meisje weer gaat opknappen, dan kan je hopelijk genieten van al je zegeningen; je gezin, je zwangerschap, je huis... Maar voor nu; gewoon flink balen, en succes!
ben net terug van de spullen te verhuizen ben kapot en gebroken !! maar het zwaarste is wel achter de rug nu ! sta wel bont en blauw maar ach geneest wel denk ik .... men meid staat nu echt volledig vol met dikke windpokke , en ik maak me zorgen heb ook rode bobbeltjes ? maandag naar de gyn ga het hem dan voorleggen en zien wat ie zegt