Af en toe heb ik last van oefenweeen. Ik voel de pijn dan overal in mijn onderbuik, maar vooral heel scherp rechtsonder van mijn buik. En dat heb ik elke keer tot nu toe gehad, dus de pijn heel scherp vooral rechtsonder voelen. Ik vind dat best raar, ik bedoel waarom op 1 specifieke plek wat scherper? Dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen niet. Heeft iemand dit ook?
ik heb ook regelmatig een hele gemene scherpe pijn (steken) in mijn onderbuik. Meestal aan de rechterkant. Volgens mijn verloskundige zijn dit geen oefenweeen, maar is het bandenpijn. Niet zoveel aan te doen helaas.... Groetjes, Minnie
Het klinkt hetzelfde als wat ik nu ca 2 weken af en toe voel, alleen ik vermoed, heb het er niet met mijn vk over gehad, dat het banden pijn is. Mijn buik word steeds groter en zwaarder, dus leek mij logisch. Bij twijfel gewoon even je vk vragen.
Ik heb precies hetzelfde, maar dan juist links. Allemaal voorwerk of idd bandenpijn. Kijk jij ook al uit naar de bevalling? Of mag het bij jou nog wel even blijven zitten?
nu ik erover nadenk heb ik ook vaak rechtsonderin pijnlijke steken.. ook als ik bijv op mijn linkerzij lig, dan krijg ik rechts extra pijn.. apart he?
Ik heb dat ook, maar dan afwisselend links of rechts. Vooral als ik abrupt draai in bed of als ik te snel opsta.