Naar opgeblazen gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamalove2014, Feb 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

Oct 9, 2014
    649
    384
    63
    Hi lady's,

Sinds een week voel ik me zo opgeblazen, m'n buik is uitgezet, heb totaal geen honger, omdat ik t gevoel heb dat t eten van eerder op de dag niet eens verteerd is. Buik is ook mega ineens, ben nu gedwongen om t maar op werk te vertellen, want zelfs wijde kleding verbergt t niet meer. Nu vind ik m'n buik niet t ergste, maar dat nare opgeblazen gevoel hoe krijg ik dat weg. Gisteren een geperst citroentje met koud water gedronken (leek me lekker), ben ook al 2 dagen niet naar de wc geweest. Heb net koffie op en zal zo nog ff een kiwi eten, maar kben t nu ff zat! Verdraag een bh met moeite omdat niks tegen m'n buik aan mag drukken.

Wie herkent dit? Of zeur ik eigenlijk om niks? Herken dit niet van m'n eerste. Oh en ben inmiddels 4 kg rijker pfff, dit belooft wat!

2. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Klinkt alsof je verstopt bent. Roosvicee laxo schijnt dan te helpen.

3. frysk

frysk Lid

Apr 22, 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier het zelfde gevoel. Gisteren en vandaag behoorlijk veel ontlasting(sorry) kwijtgeraakt dit lucht op maar het gevoel dat het eten niet wio zakken blijft. idd roosvicee laxo is een goede of gewelde pruimen en goed drinken.

4. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

Oct 9, 2014
    649
    384
    63
    Zo maar ff langs de supermarkt dan voor die rv laxo, heb sinds ochtend tot nu 1 broodje gezond op en 1 koffie. Verder niks gedronken of gegeten, want voel me echt vol, word misselijk als ik aan eten of drinken denk.

Hopelijk is t verholpen door een goede wc beurt :d

Share This Page