Zwanger verwijderen mirena spiraal

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meisje1987, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom mamailse!

@meisje1987 Dat zou zo maar kunnen, want ik heb werkelijk geen idee waar ik in mijn cyclus zit!!! Voel geen eisprong, ik word niet ongi... Behoorlijk frustrerend dus... Ik wacht nog een week of 2 en als mn ongi Er dan nog niet is, test ik wel weer een keertje!

2. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Welkom mamailse spannend :D.
    Alvast heel erg veel succes, en welkom bij de zenuwpeesjes.
    Hopelijk gaat het bij jou beter dan bij ons.

Geloof dat ik vandaag vroeg het bed in ga. Uurtje klaar met eten weeig gevoel en hoofdpijn bah voel me niet normaal.
    Zuden de duiveltjes er dan toch aan komen:(:(:(

3. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, kan me voorstellen dat het toch een kleine teleurstelling was. Maar wellicht was je te vroeg met testen. Succes meid!

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL

En en en? Zijn er rode duiveltjes of ga je een testje wagen?

5. tess2013

tess2013 Niet meer actief

De meeste vrouwen raken binnen een jaar in verwachting toch? We zijn pas net bezig, dus hoeveel 'beter' wil je het hebben? Het komt vast goed! We gaan ons pas druk maken na een jaar;)

6. tess2013

Ik kan het me helemaal voorstellen! Ik heb in verleden ook testjes gedaan als ik me weer eens druk maakte, ondanks dat ik toen echt NIET zwanger wilde zijn, was ik toch teleurgesteld bij negatieve test.

Hoe is de test niet duidelijk? Want volgens mij is een een heeeel licht streepje ook een positieve test.

Ik heb wel eens gehoord dat een test NIET ten onrechte positief kan zijn. Een test kan wel negatief aangeven terwijl je toch zwanger bent, maar andersom niet. Dit heb ik gelezen/gehoord, dus weet niet zeker of dat klopt.

7. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nog steeds geen duiveltjes :(.
    Ik ging volle moed vanmorgen de kast in, maar ik heb er geen meer was er van overtuigd dat ik er nog had.
    Deed namelijk toen ik het spiraaltje had om de zoveel tijd wel eens een test omdat ik niet ongi werd. En je zoveel verhalen leest.

Dus straks maar naar de kruidvat en morgen dan maar een test wagen.
    Weet ook echt niet hoe ik zit nu. Weet alleen dat ik nog steeds moe ben.
    Maar goed dat kan ook van een aankomende ongi zijn.

Weer lekker weekendje op het wachtbankje jeejjjjj haha

8. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Maak me ook nog niet druk. Wil gewoon dat de duiveltjes eraan komen dat mag nu wel langzaam na meer als drie weken verwijderen mirena.
    Gewoon dat je het idee krijgt dat je lichaam klopt om het zo maar te zeggen.
    Weet ook dat het lang kan duren allemaal ;)

9. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    Joehoe!!!! Vandaag dan eindelijk een dubbele streep, na al die nega testen... Goed kijken hoor, maar ze zijn er echt! ;)

Blijkbaar is het rare slijm met bloed op 17 maart toch een ongi geweest. Vandaag een dubbele bevestiging. 2x een licht streepje.
    Nu duimen dat het iedere dag donkerder wordt.

Bijgevoegde bestanden:

• 14-04.jpg
      14-04.jpg
      Bestandsgrootte:
      33 KB
      Weergaven:
      918
  10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw gefeliciteerd!

11. krisjekris

5 mrt 2010
    28
    0
    0
    medewerker broodafdeling supermarkt
    Noord Brabant
    Welkom mamailse
    en
    Gefeliciteerd Knufje79 en partner
    We gaan lekker een weekje met vakantie dus ik hou me even rustig op het forum vanaf vandaag t/m volgende week maandag/dinsdag. Als mijn cyclus weer een beetje op orde is dan ben ik precies in deze week vruchtbaar dus de ovulatietesten zitten in de koffer.
    Tot volgende week allemaal

12. tess2013

Gefeliciteerd! Woow

13. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Supergefeliciteerd! Echt een droom als het zo snel gaat. Bij onze eerste was ik ook een maand na het verwijderen al zwanger, maar daar gaan we nu maar niet van uit. Kan het alleen maar meevallen:) En inderdaad een jaar is 'normaal' dus geduld is een schone zaak..

Merk wel dat nu we besloten hebben er bijna weer voor te gaan ik nu al aan bijna niets anders kan denken, hebben jullie daar ook last van?

14. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaIlse, ja ik herken dat wel! Ik had mijn spiraal alvast laten verwijderen, ik ben nu aan het afstuderen en ik dacht dan kan ik eerst mijn cyclus weer even op gang laten komen... Maar nu hij er uit is en mijn ongi maar uitblijft, ben ik er toch heel erg mee bezig... Helaas tot nu toe nog geen positest gehad (2 gedaan), morgen is het 3 weken geleden dat mijn spiraal eruit is gehaald... Wachten duurt lang...

Wat bij mij trouwens wel helpt is werken en bezig zijn met andere dingen (hobby's)! Echt bewust mijn aandacht ergens anders op richten!

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @Krisjekris Een hele fijne vakantie, jullie hebben zo te zien de goede week uitgekozen:D. Een hele fijne vakantie en geniet er lekker van!
    @knufje79, wow super! Van harte gefeliciteerd! Mijn duimen draaien :D

Hier zijn nog steeds geen duiveltjes te bekennen, dus hobbelen maar gezellig verder hihi

16. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL

Poehee, je maakt het wel spannend hoor! nog steeds geen behoefte om een testje te doen. Je bent nu 4 weken verder sinds 15 maart :$

17. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Jawel vanmorgen getest, maar helemaal niks. Voel ook helemaal niks. Was vorige week wel een paar dagen chagarijnig was echt een vervelend mens al zeg ik het zelf. sinds gisteren alleen heel erg verkouden maar dat zal wel van de temperatuur wissel zijn.
    Dit is zo frustrerend mag nu wel echt door breken....

18. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap ik, frustrerend hoor. Geen rode duiveltjes en ook geen zwangerschap. Blijkbaar een lange cyclus???

19. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Het lijkt er wel op. Weet ook niet hoelang die al bezig is van met mirena. Maar heb wel een positieve ovulatie test gehad. Zou dus een van deze dagen door moeten breken. Anders snap ik er helemaal niks meer van.

20. tess2013

Hier beginnen de kwaaltjes ook. Veel buikpijntjes, licht bloedverlies en zo nu en dan misselijk. Ook nog geen spoor van menstruatie. Maar mijne is er vrijdag pas 2 weken uit

Deel Deze Pagina