Zwanger verwijderen mirena spiraal

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meisje1987, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Verschrikkelijk is het he dat wachten.
    Dacht gisteravond toen ik na bed ging ja het komt morgenvroeg wordt ik wakker met de hoofdprijs haha. Maar niets. Werd wakker met de droom dat ik bevallen was van een tweeling haha dat is dan weer het andere uiterste. Nu weer nergens last van. Je lijf doet zoveel raars met je.

2. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tess en meisje1987 wat wordt jullie geduld op de proef gesteld. Ik he medelij met jullie. Wachten duurt idd lang. Ik heb het nu de andere kant op. Ben nu 5 weken zwanger en pas over 4 weken mag ik mijn eerste echo :$ Dat duuuuuuuurt ook nog zoooooo lang :(

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Pfff ja mootje...zwanger worden betekend heel veel geduld te hebben. Had dat nog nooit zo bekeken. Merk je pas als je ermee begint.
    Maar jeetje ja dat lijkt me ook lang duren, je wilt toch weten als alles in orde is.
    Heb je ondertussen al meerdere kwaaltjes?of voel je je goed?

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is echt zo'n fase van de zwangerschap die lang duurt en eigenlijk niet zo heel leuk is hihi. Want je mag het nog niemand vertellen, je hebt alleen de bevestiging van een positieve test en dan moet je dus wachten rond de 9 weken tot je je eerste echo hebt. Daarna kun je het eindelijk vertellen en dan gaat het echt leven denk ik, felicitaties, er lekker over kletsen met familie en vrienden.
    Tot die tijd maar lekker op het forum neuzen :)
    Klachten zijn wisselend, af en toe misselijk, vermoeid en pijn in mijn onderrug. Tot nu toe te doen. Ze zeggen dat je vanaf week 6 t/m 12 in je piek zit qua hormoonlevel dus ik verwacht vanaf volgende week meer last te krijgen.... we gaan het meemaken ;)

5. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja fijn he dit forum. Ga je het meteen vertellen na de echo of wacht je tot 12 weken?
    Lijkt me ook moeilijk het zwijgen nu.
    Geloof dat ik daar zenuwachtig van zou worden en testen zou verslijten haha maar goed dat moeten we mee maken.
    Oh dan ben ik eens benieuwd hoop dat de beruchte kwaaltjes een beetje bespaard blijven en je lekker kunt blijven genieten :D

6. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier ook nog niets te bekennen... :( Dacht ook gisteravond dat mijn ongi eindelijk kwam, was er gewoon blij om!!! Maar helaas... Het waren waarsch mijn darmen ofzo... Ik ben het nu écht beu aan het raken hoor, het niets weten, het af moeten wachten... Zucht...

@mootje, ik vond de eerste weken ook heeeel langzaam gaan... Wij hebben gewacht tot na de prenatale screening om het te vertellen, maar dat is ieder zijn eigen keus. Ouders wisten het al wel gelijk! :) Succes!

7. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Nou meiden, volgens mijn laatste pendel (zie handtekening) raak ik deze cyclus zwanger van een jongen. Ik wil het heel graag geloven..
    Valt me heel erg tegen hoe erg ik er toch nog mee bezig ben.

Ik heb trouwens ovulatietesten gekocht om zo te proberen iets van een cyclus te ontdekken. Doe om de dag een test, als ie (licht) positief is weet ik dat ik dan rond eisprong zit, dus kan tellen.
    Hoe deed jij dat precies Mootje?

8. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook ovutesten gekocht om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Op de gok ben ik ze gaan gebruiken op dag 12 van mijn cyclus. Elke dag een testen (ik gebruikte CB digital), en opeens had ik op dag 16 een knaller (smiley). Maar omdat we nog niet echt gericht aan het seksen waren hebben we het alleen op die knallerdag gedaan. Blijkbaar een lucky shot

9. tess2013

Oh ja, maar ik heb nog geen menstruatie gehad, dus ik gebruik om de dag tot er IETS gebeurd, dan weet ik dat ik ongeveer 14 dagen later menstruatie zou moeten krijgen en kan ik of zwangerschapstest doen als ik niet ongesteld word, of ik weet dat mn cyclus begint en dan idd vanaf dag 12 dagelijks testen...

Wat een gedoe. Ik vraag me soms echt af hoe het kan dat tienermoeders (of andere ongewenst zwangeren) bestaan..

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bizar, ik dacht dat zwanger worden heel makkelijk was, wist niet dat je eigenlijk maar een paar vruchtbare dagen hebt. Hier heel snel heel veel geleerd. Uiteindelijk wel de mazzel dat we snel zwanger waren.

11. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Alweer op dag 29 spiraal loos en nog steeds niks te bekennen...gaat goed hier :x.

Gisteren wel ongelooflijke hoofdpijn gehad en nog steeds niezen dat ik een ons weeg met een verstopte neus..zal een van de dagen toch wel moeten gebeuren dacht ik zo:(.
    Had niet verwacht dat het zolang zou duren:(.
    Sorry moest het even kwijt, Heb een beetje een baaldag vandaag.

12. tess2013

Goeiemorgen allemaal!

Mijn spiraal was er afgelopen vrijdag precies 2 weken uit. Vanaf zondag (vandaag precies 2 weken terug dus) heb ik 2 a 3 dagen bloedverlies gehad. Geen echt ongi krampen, dus naar mijn gevoel niet echt ongi toen.

Omdat er verder ook niet echt meer iets gebeurde, ben ik vanaf vorige week ovulatietesten gaan gebruiken. Zoals ik al vertelde, meer om een inzicht in mijn cyclus te krijgen en niet zozeer om gericht te gaan seksen (onderbewust wel een beetje natuurlijk haha).

Nu had ik gisteren voor het eerst een lichte streep, dat betekent toch dat de LH piek er aan komt (en dus 24-48 uur later de eisprong?) of net is geweest?

Ik heb in zo'n kalender die bloeding van 2 weken terug ingevoerd als menstruatie, en nu geeft 'ie aan dat ik vandaag mijn eisprong heb, wat dus aardig overeenkomt met de ovulatietest...

Geen idee of het dus echt zo is, maar we hebben in iedergeval een datum om een testje te gaan doen, 5 mei... Mocht die positief zijn, kloppen die pendels toch wel aardig haha;)

13. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Tess, dat is goed nieuws! Fijn hè wat meer inzicht in je cyclus, dat geeft je een doel ;) Succes!

@meisje1987 hoe is het bij jou?

14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ah fijn tess...weet je tenminste iets he..succes hoop voor je dat de pendels juist zijn..

Ik heb al 2dagen krampen steekjes in mijn baarmoeder. Mijn waterige afscheiding is sinds gisteren over gegaan in het meer wit. Dus ben nog steeds aan het wachten.
    Heb de ovulatietesten er nog eens bij gepakt was die 1 en 7 april positief. Als ik er dan 14dagen bij op tel zou het vandaag of morgen toch moeten komen.
    Heb heel vreemd alleen als ik na bed ga beetje verergerde buikpijn dus denk toch dat het in aantocht is. Kon ik de tijd maar een beetje vooruit spoelen haha.
    Is dus een langere cyclus..hiep hoi toeter

15. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ongi geworden, ben er gewoon blij mee! Nu kunnen we echt ervoor gaan! :) Nu cyclus van 25 dagen gehad, ik was echt bang dat mn eisprong uit zou blijven... Gelukkig niet dus!

tess en meisje1987, succes beiden!

16. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ah super nadine, hihi ja erg he ik was ook blij met de buikpijn dacht oh yes maar helaas nog steeds niks te zien.
    Veel klusplezier:D

17. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai dames!
    hoe is het hier?? al veel positieve testen??
    hier wel hoor!! clear blue geeft aan 2-3 weken
    ben zo blij!!!

18. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ah super van harte gefeliciteerd!

Hier nog steeds niks te bespeuren de krampen van mijn baarmoeder wat ik drie dagen heb gehad zijn alweer een paar dagen verdwenen.
    Ik wordt er gek van kan nergens een pijl op trekken en de dagen lopen maar op :(

19. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh bloemetje wat leuk van harte!

@ meisje, ga je nog een testje wagen? Wellicht met een ultra gevoelige ?

20. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ik weet het nog niet, heb er geen meer. Weet niet met welke ik dan zou moeten testen.
    Heb zelf het idee dat mijn borsten beetje veranderd zijn. Dan wel dan niet. Dus misschien wil ik dat gewoon zien haha.
    Ik weet het ok allemaal niet meer.
    Als ik uit ga van 1 en 6 april van de ovutest zou ik al ongi moeten zijn.
    Maar 13april was het geloof ik die rare afscheiding kan ik alleen van maken innesteling of toch late eisprong. Dan moet ik nog wachten tot zeker het weekend op zijn vroegst.
    Voel ook niks vreemds meer. Af en toe steekjes in mijn borsten maar goed kan ook van aankomende ongi zijn. Dus wachten maar weer af.

Deel Deze Pagina