Ik gebruik compleet mama van davitamon. Daar zit ook foliumzuur in etc. Is bij kinderwens en zwangerschap dus dan hoef je niet over te stappen.
Welkom ppb, ook ik slik multivitamine voor zwanger worden/ zwanger zijn hierin zit ook foliumzuur verwerkt. Het lijkt er op dat gister al de start van mijn nieuwe cyclus zich heeft aangediend, voor het eerst sinds jaren is mijn cyclus onregelmatig, de vorige was netjes 28 dagen nu zit ik op 24 dagen. Even last gehad van extreme buikpijn en nu niks meer te bekenen alleen een beetje lichtroze afscheiding, erg vreemd.
Kan ook een verlate innesteling zijn toch of is het al doorgebroken? Hier nog steeds geen ongi te bekennen
Ja nou zal wel moeten haha. Heb afgelopen weekend 2 testen gedaan waren na afleestijd heel licht positief. Wel pas een hele tijd erna. Nu niet meer getest. Zijn thuis aan het opknappen dus heb ook geen tijd om erover na te denken
Nog steeds geen test gedaan meisje?? Hier inderdaad nu toch doorgezet precies 28 dagen na de vorige keer. Wanneer ik de datums invoer in de calculator van clearblue dan was het waarschijnlijk een innesteling dinsdag en dat zal wel niet goed gegaan zijn en daardoor die hevige pijn denk ik. Nu in ieder geval wel een duidelijke menstruatie dus op naar de volgende ronde.
Hoi meiden, wat zijn we stil! Hoe is t met jullie? Hier nog steeds niks. Wel heel veel onverklaarbare buikpijn. Ik had uitgerekend dat ik misschien (als 4 weken terug idd menstruatie was) ik zo'n beetje afgelopen zondag kon testen/ongesteld moest worden. Allebei niet dus, we wachten rustig af...
Hihi ja idd. Dacht er vanmorgen ook al aan. Spannend tess hopelijk kloppen je pendels . Hier nog steeds geen ongi. Sinds gisteravond wel weer gloeiende borsten en beetje gevoelige tepels. Gister dacht ik ja het komt dus loop al met de tampons op zak maar niks is minder waar. Dus wel buikpijn sinds gisteren. Vanmorgen brak me het zweet uit en heel duizelig toen ik zo'n 10 min wakker was. Dus we wachten voor de verandering maar weer netjes af. Gek wordt ik ervan kan ik je vertellen . Alweer op dag 50 joehoeeeeeee buhhh
Hoi meiden, Weer een berichtje van mij, afgelopen vrijdag mijn spiraal laten verwijderen bij de huisarts, die dag licht bloedverlies gehad van het verwijderen en nu al sinds dinsdag ongesteld.. Wat lijkt me dat naar als dat zo lang op zich laat wachten!! Nu hopen op een regelmatige cyclus of gelijk zwanger natuurlijk Fijne Hemelvaartsdag!
weer een berichtje van mij.... vorige week volgens mij mn eisprong gevoelt voor het eerst in mn leven. nu wel gevoel in mn onderbuik.... nog een weekje en dan kan ik testen. pffff dat wachten he....
Mamsam oh spannend ik ga voor je duimen! Hier nog niks, zw test vanmorgen was negatief dus schuiven weer een paar dagen door. Wat wordt mijn geduld toch op de proef gesteld zeg.
ik weet helemaal hoe je je voelt... ik (wij) hebben die onzekerheid 2 jaar gehad voordat ik zwanger werd van onze zoon. dus dat ik nu iets heb wat op een cyclus lijkt is weer een andere ervaring voor ons. maar alsnog heb ik voor dit beebje sinds januari al de nodige testen versleten....
Meisje1987 er al eens over nagedacht on de huisarts te contacten dat je nu bijna 2 maanden verder bent en nog niet ongesteld? Kan nooit kwaad om even te informeren?!
Ja ik ben het weekend en eventueel begin van de week aan het afwachten. Aangezien de testen toen licht positief waren dan wel na afleestijd maar goed. Dit zou dan kunnen duiden op een eisprong. Dan zou ik als dat klopt (zal wel weer niet) een van deze dagen mijn menstruatie moeten krijgen.
mijn ervaring helaas dat je eerst een jaar moet aanmodderen eer je serieus word genomen.... ik heb wel eens een kuurtje gehad om ongesteldheid op te wekken maar dat mocht maar een keer geloof ik...na een jaar aan klooien eindelijk doorverwezen naar zh, echo gehad en alles zag er goed uit, we moesten nog maar wat geduld hebben :-s na twee jaar eindelijk zwanger... helaas een miskraam.... daarna wel direct weer zwanger en een gezonde zoon. ik weet hoe moedeloos en vooral boos op je lichaam je kan zijn.... bah.
Dag dames, Ik heb weer wat haha. Heb al een paar dagen last van soort steken in mijn rechter boven been. Nu ging ik van,orgen na het toilet dacht wat is dit?? Na het afvegen slijm op het toilet papier proberen te voelen naar het cervixslijm maar kom er niet bij is allemaal erg nauw. (sorry voor de details) ik na de kast had nog 1 ovu test. En ja hoor bij het tweede plasje zal ik het maar noemen positief. Het is niet te geloven snap er niets meer van. Vriendlief moest werken dus heb hem mee na de slaapkamer gesleept haha. Heb nieuwe gehaald bij de kv hoop dat die ook goed zijn. Die van net was ook redelijk donker, dus ben eens benieuwd naar die van morgen. Zou het dan toch echt eindelijk gaan gebeuren . Even geleden soort steekjes in mijn vagina gehad, lijkt dus toch op een eisprong. Ik ben toch zooooo benieuwd. Krijg langzaam weer een beetje hoop dat alles nog werkt hihi.