ik hoop het echt voor je meisje! ik heb ook weer wat.... al twee dagen pijnlijke (.)(.) en opgezwollen tepelhoven (schrijf je dat zo hihihihih) net zelfs wat vocht er uit.... wil echt wachten met testen tot zaterdag maar wordt er niet makkelijker op zo.
Ja ik ook zou ook eens tijd worden beetje zekerheid . Oh nee dat geloof ik graag, heb er ook al een aantal versleten. Geduld hebben is zo moeilijk als je vanalles voelt he...hoop dat het een goed teken is voor je
Jaaaaaaaaaa toch maar weer 3dagen aan de ovutesten..zijn al iedere keer een stuk donkerder. Toen straks een knaller gehad en is alsof ik in mijn broek plas, enorme steken in mijn borsten gehad onder het werk bij het bukken dus het is toch echt zo hihi...maar mijn lichaam werkt . Nooit gedacht hier zo blij mee te zijn hihi. Gister en 2dagen geleden geknuffeld dus we gaan dadelijk nog maar eens zodat we hem in ieder geval niet missen. Wat wordt het spannend nu, kan niet wachten
Wat fijn zeg!!! Ik hoop ook dat de bloeding vorige week menstruatie was en ga dit weekend beginnen met de ovutesten succes met klussen!
nou, mijn lichaam werkt ook.... sinds dinsdag al een druppel bloedverlies en vandaag precies "op tijd" is het doorgebroken. op naar de volgende ronde.
Oh balen mamsam. Maar je weet wel waar je aan toe bent. Heel veel succes deze ronde! Hoe is het met jou mootje al een echo gehad?
Ja eerste echo eindelijk gehad. Alles was helemaal goed, 2,12 cm en nu een mooie 9 weken ! alles was helemaal in orde dus dat stelde ons enorm gerust. Op naar de termijnecho op 28 mei !
Oh super dus nu mogen we je echt feliciteren, geniet er lekker van! De weken zullen wel voorbij zijn gekropen he? En hoe is het met de kwaaltjes?
Jaaa nu voelt het wel echter ja. Gisteren ook mijn ouders het grote nieuws verteld. Ze waren in de wolken! Nou juist niet, vond het super langzaam gaan, mede omdat ik zo ziek was van de zwangerschap. Heel erg misselijk geweest, sinds deze week medicijnen en het gaat gelukkig iets beter! Voor jou wordt het nu ook spannend!
Gefeliciteerd Mootje! Zat nog ff terug te lezen trouwens. Meisje, toen jij zei dat je van die afscheiding had en ovutest had gedaan, dat had ik dus ook ongeveer 2 weken terug. Alleen omdat ik ervan uitging dat ik paar dagen later ongi zou moeten worden/kon testen, heb ik dus geen ovutest gedaan. Nu vermoed ik toch dat dit een ovulatie geweest kan zijn... Ondertussen ook nog steeds geen menstruatie of positieve test. Zit nu sinds paar dagen onder de pukkeltjes, dus zou kunnen zijn dat menstruatie er aan komt (had ik vroeger ook altijd). Duiveltje op mn schouder zegt "misschien is t wel raak", want vriendin van me zat eerste weken van haar zwangerschap ook onder namelijk Anyway, na t weekend weer ff testje tegenaan... vermoeiend dit haha
Oh gelukkig dat je je wat beter voelt mootje. Dat lijkt me ook het leukste om het te gaan vertellen, je bent toch benieuwd naar de reacties hihi. Ja ik dacht dit zou wel eens kunnen vond het vreemd. Heb 14 mei de knaller gehad en ook zeer pijnlijke borsten gehad. Kan dus nu eindelijk gaan aftellen, zou ook eens tijd worden. Moet wel zeggen mijn tepels zijn zeer aanwezig sinds de eisprong, als dit normaal is geen idee zal het af moeten wachten. Nog 14weken wachten pfff alsof ik dat niet al lang genoeg heb gedaan och ja zit niks anders op. Wordt wel spannend nu dan tess. Heb je toen wel geknuffeld? Ik ga voor je duimen in ieder geval dat je op roze mag
Haha ik weet niet meer precies wanneer we er tegenaan gegaan zijn, maar is meestal zo'n beetje om de dag, dus wie weet...
Wachten is het meest genoemde werkwoord hier denk ik succes meiden! En gefeliciteerd Mootje, hopelijk verdwijnt de misselijkheid snel door de medicijnen. Ik mag morgen beginnen met m'n ovulatietesten, geen idee hoelang mij cyclus is dus ga maar even uit van 28 dagen.. Weet iemand trouwens op welk moment van de dag ik die test moet doen?
Ik deed het in de ochtend direct na het opstaan met ochtendurine. Je urine moet geconcentreerd zijn. Kan ook einde middag maar dan moet je even 2 uur niet plassen en niet drinken, succes
Ik heb ze altijd tussen 10en 22uur gedaan. Mij is verteld geworden dat het met ochtendurine niet goed werkt. Dat je wel min 2uur je urine moet ophouden en niet teveel mag drinken. Staan heel veel topics over en staat ook zo vermeld in de bijsluiter. Succes!
Kan zijn dat ik een ander merk gebruikte want ik moest ochtend urine gebruiken. Maar zoals ik al zei, het kan de gehele dag als je maar 2 uur niet drinkt en plast.
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wanneer je het doet, zijn er zoveel op de markt. Als je ze ook maar ongeveer iedere dag rond hetzelfde tijdstip doet om te vergelijken. Succes in ieder geval . Hier sinds vanmorgen lage rugpijn en steekjes krampen lastig te omschrijven in mijn buik. Wat dat nu weer mag zijn . En sinds gisteren puistjes in mijn gezicht. Joehoeeee wat ben ik daar blij mee . Hier heb ik in de puberteit nog niet eens zoveel last van gehad. Och ja zullen maar zeggen alles voor het goede doel . Ik begin het nu wel erg spannend te vinden hoe korter het op nod gaat. Gelukkig moet ik redelijk veel werken en van alles gepland dus heb niet zoveel tijd om na te denken. Hoe is het met jullie? Fijn pinksterweekend!