Ja hier wel ongi sinds gister. En hoe jeetje is echt dweilen met de kraan open. Dit heb ik dus echt niet gemist haha. Wel een week te vroeg ongi volgens de ovu testen, dus mijn lf is te kort. Maar goed hopelijk is het nu wel een normale cyclus. We wachten maar weer rustig af he.
Gefeli, eindelijk een doorbraak in je cyclus! Jbalen dat je lf wel wat kort is maar miss is dat maar eenmalig?! Sterkte met de rode duivels! Hier nog steeds lekker zwanger met alle kwaaltjes op naar de 12 weken!
Hoi Dames, Hier ook geen nieuws, we zijn rustig mijn nod (31mei) aan het afwachten. Fijn meisje dat je nu ongi bent geworden, jammer dat je lf zo kort is maar wie weet is na deze ronde alles weer op orde en kun je een vast cyclus aanhouden. Succes nog de komende dagen Mootje goed om te horen dat het goed met je gaat, met alle kwaaltjes die erbij horen. Nog een paar dagen zie ik en dan krijg je de termijnecho, spannend!
Hier is de ellende geloof ik bijna voorbij, rustig door kunnen slapen en geen verassing bij het wakker worden. Joehoeeeee. Ik haat dit moment van de cyclus zo, maar zal vast niet de enige zijn hihi. Deze week vroeg mijn nichtje, ondanks het plaatsen van je mirena zo'n pijn deed zou je toch voor een nieuwe gaan. Hoefde er niet over na te denken zei volmondig jaaaaa haha. Oeh spannend krisjekris, nog geen kwaaltjes?? Mootje nog maar 2 dagen, mogen jullie jullie wondertje weer zien. Ja heb je alle kwaaltjes erop en eraan? Ik ben gisteren eens gaan surfen op babynamen, meer eigenlijk omdat ik totaal niet weet wat we leuk zouden vinden. Hoe doen jullie dat? Of hebben jullie er nog niet over nagedacht? Nog een fijne zondag
Ja de kwaaltjes zijn in week 10 nog steeds aanwezig, met een dramatisch moment in de apotheek vrijdag waar ik midden in de winkel ben flauw gevallen Misselijkheid is er nog en verder heel moe, maar tis allemaal voor een goed doel! Je went eraan Namen denken we nog niet echt aan. Als we een leuke horen zetten we die op een lijstje, maar zodra we het geslacht weten dan willen we er serieuzer over gaan nadenken. Fijn dat je ongi bijna over is, op naar de volgende (hopelijk kortere) ronde!
Hier helaas alleen maar aanwijzingen voor een op handen zijnde menstruatie, sinds gister last van licht kramp en last van mijn tandvlees. Dit heb ik altijd rond de menstruatie dus ook deze ronde gaat hem niet worden geloof ik. Ik denkw el na over evt namen maar mijn man zegt heel simpel eerst maar eens wachten of je zwanger raakt. Ik weet wel een leuke site waar je de eigen namen kunt invoeren + de babynaam die je/jullie leuk vind/vinden en dan geeft dit aan of het match bij jullie namen: Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin?
Haha thanks. Hopen dat dit voorlopig laatste x is! (Alhoewel ik werktechnisch liever hierna nog 1x ongesteld kan worden omdat ik februari een cursus af moet ronden)
Dames, even een berichtje van mij. Net de termijnecho gehad, was super goed. Mooi bewegelijk kindje. Ben nog steeds 11,1 week en uitgerekend op 16 december. Zooo blij! ik blijf duimen dat het voor jullie ook snel raak is!
Oh wat een mooie echo mootje nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Hoop zo dat wij ook snel zo'n mooie echo mogen hebben
Meisje, kwam je net tegen in het NOD topic, grappig dat onze verwachte datum maar 4 dagen scheelt lopen lekker gelijk. Hopen dat we allebei snel een positieve test te pakken hebben
Hoi Mootje, Wat een mooie echo! Gefeliciteerd. Fijn dat alles goed gaat. Op naar de volgende controle.
Oh krisjekris zie dat je morgen kan testen. Of heb je al getest? Ga voor je duimen in ieder geval. Succes!
Hey meisje inderdaad ik zou vandaag kunnen testen maar ik heb me voorgenomen om tot morgen te wachten of ik ongesteld wanneer dat niet het geval is ga ik een test halen en testen we zondag. Ik had aan het begin van de week echt het idee dat mijn menstruatie opgang kwam maar tot nu toe is dit uitgebleven. Vorige keer had ik ook 4 dagen voor mijn nod een bloeding en hevige buikpijn en vervolgend 2 dagen niks om erna toch ongesteld te worden dus ik weet eigenlijk niet precies wat ik nu als nod moet aanhouden dus heb ik maar de datum aangehouden die uitkomt op een cyclus van 28 dagen. Ik voel van alles maar ik weet van mijn eerdere zwangerschappen dat mijn lijf me goed voor de gek kan houden.