Zwanger verwijderen mirena spiraal

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meisje1987, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Oh dat is idd vervelend ja. Ik hoop het voor je! Mijn duimen draaien.
    Is altijd zo moeilijk he. Zou fijn zijn als je je eisprong ook voelt natuurlijk heb je een beetje zekerheid natuurlijk.
    Nou een heel fijn weekend hoop dat de duiveltjes weg blijven, en dat je test zondag mooi roze mag kleuren.
    Knap trouwens dat je het zolang vol kan houden.

2. krisjekris

5 mrt 2010
    28
    0
    0
    medewerker broodafdeling supermarkt
    Noord Brabant
    Het valt me niet mee hoor om te wachten tot zondag, maar het zo zomaar kunnen dat het nog voor die tijd op gang komt en dan kost het toch weer een test voor niks en een telleurstelling erbij.
    Ik voel mijn eisprong en ik voel ook vanalles rond de dagen dat de innesteling zou moeten zijn. Maar of het dan goed gaat of juist niet dat is natuurlijk de vraag.
    We zullen het weten zondag.
    Jullie ook fijn weekend

3. krisjekris

5 mrt 2010
    28
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames,
    Even snel een berichtje deze vroege morgen. Omdat ons zoontje weer eens zo lekker vroeg wakker was vandaag zat ik vanochtend om 6uur al met een test op de wc. Zometeen mijn man maar eens wakker gaan maken met een kopje koffie en een knaller van een positieve test! We zijn zwanger!!!

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat goed, van harte gefeliciteerd !!

5. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Wat een super nieuws zo op de vroege morgen voor jullie.
    Van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van.

6. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Wow, fantastisch! Van harte!

7. krisjekris

5 mrt 2010
    28
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank jullie wel dames ik hoop dat het ook voor jullie snel zo mag zijn.
    Vanochtend de gynaecoloog gebeld en we mogen 28 juni langskomen voor de 1e controle, spannend!

8. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Gefeliciteerd Krisje!

Hier vandaag een test gedaan op 28 dagen na vorige ongi. Negatief, maar heb geen idee wat mijn cyclus is na de mirena.. De rode duivels maar afwachten dus.. Anders doe ik in het weekend weer een test, spannend!

9. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Wat is het stil meiden! Hier na 32 dagen nog geen ongi, maar ook geen positieve test grrr. Erg frustrerend dit..

10. krisjekris

5 mrt 2010
    28
    0
    0
    Noord Brabant
    Mamailse, balen zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.
    Ik hoop voor je dat je toch nog positief mag testen eerdaags of in ieder geval een cyclus kunt beginnen zodat je een beetje weet waar je aan toe bent

11. tess2013

Als ik na mn eerste ongi gelijk op 28 dagen zit, heb ik morgen mijn ei. Al vanaf woensdag aan het testen. Woe en do hele lichte streep, vrij nog lichter en gister niks.. dus dat zal wel niks worden morgen. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik mn ei al gehad heb. Dus ik test vrolijk door tot de streep dikker wordt. Ondertussen mn vriend blijven verleiden, )

Meisje, hoe gaan de testen bij jou? Jij wel een positieve gehad? Xx

12. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ik zal je zeggen snap er geen bal meer van haha.
    Ze zijn vrij donker de laatste paar dagen en in de avond zijn ze licht dus weet niet als die nu wel of niet geweest is gaan maar vrolijk verder en maar weer nieuwe bestellen zijn al bijna op.
    Heb wel al twee dagen dat mijn borsten regelmatig aanwezig zijn met steekjes dus vermoed zelf dat mijn ei nog heel langzaam onderweg is. We zullen het wel zien.
    Dus wordt weer een langer wachtbankje jeej :(

13. tess2013

Zojuist een weer een heel licht streepje, wellicht is ie toch onderweg

14. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Hèhè ongesteld! Ik dacht op 7 mei m'n 1e menstruatie weer te hebben gehad, maar dat moet een onttrekkingsbloeding zijn geweest want ik ben nu precies 28 dagen ongesteld na de 2e bloeding van 2 dagen op 16 mei.

Niet zwanger, maar wel fijn dat m'n cyclus (voor nu) weer oke lijkt.

Bij jullie nog nieuws?

15. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :D

16. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nou ik dacht mijn ei te hebben gehad rond 7juni maar toch gister een knaller ovutest dus een verlaat ei en nog druk aan de klus. Het enige positieve aan het weekje langer wachten is dat de ongi dan ook wat langer uit blijft.

17. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha positief benaderen heel goed ;)

18. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja vind het zo verschrikkelijk dat afzien, hoeft voor mij niet zo wil dat best overslaan haha.vond die dikke week echt verschrikkelijk had ik ook echt NIET gemist. Dus we schuiven het gewoon weer gezellig een weekje op helemaal niet erg, met een beetje geluk 9maanden niet meer zou nog beter zijn :D

19. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hoe is het met jou trouwens mootje?

20. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik was gelukkig maar 2 keer 2 dagen ongesteld, dus ik mis het totaal niet hihi.
    Met mij gaat het goed, al weer een volle 13 weken zwanger. Nog steeds lekker misselijk en overgeven, maar met medicijnen goed te doen. Ik hoop dat het na de 16 weken minder wordt.
    Ik heb trouwens 29 juli de 20 weken echo, heeel spannend, dan weten we wat het gaat worden.

Deel Deze Pagina