Zwanger verwijderen mirena spiraal

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door meisje1987, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Jeetje 13weken al, dat is snel gegaan. Kan me voorstellen dat dat erg spannend is dus jullie willen wel weten wat het wordt. Ja die kwaaltjes neem je dan wel voor lief. Oh heerlijk 2dagen maar kon ik dat maar zeggen.

2. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Hier nog steeds geen knaller ovutest. Als ik zo thuis ben maar weer ff doen..

3. tess2013

Vanmiddag een stuk duidelijkere test, maar nog steeds geen knaller...

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werk je ook met tempen?

5. tess2013

Nee nog niet gedaan... maar vind die ovulatietesten al vrij 'ver' gaan, wil ook niet te obsessief bezig zijn met zwanger worden

6. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik, heb het zelf ook niet gedaan en heb er geen verstand van ook. Ik werkte met digitale testen, vond ik makkelijker, maar is wel duurder. Gelukkig heb ik maar 1 keer zo'n pakket hoeven kopen.

7. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog zes daagjes wachten..... word het wachten nu beloond.... als dat zo is zou het kunnen dat we voortaan in maart twee verjaardagen hebben :)

8. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Spannend mamsam al kwaaltjes of nog niks te voelen?

Hier inmiddels alweer de 2de menstruatie door gebroken, balen maar gelukkig wel een normale cyclus. Na terug rekenen helemaal verkeerd geklust omdat ik dacht dat mijn ei later was hihi.
    Dus op naar de volgende ronde en dit keer goed werk proberen te verichten.

9. tess2013

#349 tess2013, 23 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2013
    Meisje, jammer dat je niet zwanger bent, maar wel heel fijn nu al een regelmatige cyclus!

Hier wat minder nieuws: ik lig al sinds woensdag in het ziekenhuis. Ik heb al jaren last van de ziekte van cr.oh.n. Het was tijden rustig, helaas is het sinds paar weken weer op aan het spelen. Vrijdag een naar onderzoek gehad en morgen een mri. Daarna als het goed is naar huis. Mn normale medicijnen (waarmee je zwanger mag raken) zijn opgehoogd en een stootkuur pr.ed.nis.on.

Even voor de duidelijkheid: de laatste weken rommelde het wat, maar ik had niet verwacht dat het zo heftig terug zou komen. Vandaar dat ik gewoon probeerde zwanger te raken. Heb gisteren nog even aan de arts gevraagd of ik weer aan de anti-conceptie moet, maar hij vindt het niet nodig. Voor mezelf heb ik wel dat ik even wat gezonder wil zijn, dus niet te fanatiek aan de bak;)

Als klap op de vuurpijl hier bovenop een urineweginfectie. Wat heel merkwaardig is dat ik woensdag eerst bij huisarts en daarna in ziekenhuis een urinetest heb gedaan en mijn urine volgens de huisarts helemaal schoon was...

Als mijn cyclus 28 dagen is kan ik morgen testen, maar ik vermoed dat mn ei een paar dagen later was, dus ik ga volgende week zondag testen.

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tess wat heftig allemaal zeg! Heel veel beterschap en hopelijk snel uit het ziekenhuis X

11. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meisje. ... Jeetje tess wat een gedoe. Hopelijk knap je snel weer op. En mijn kwaaltjes van deze cyclus. .. ben vandaag zo moe dat ik weer in bed lig. Van de week een beginnende blaasontsteking die ik weg heb weten te drinken. Een veel te snelle stoelgang en hoofdpijn. Maar nog geen bezoek van de rode duiveltjes. ... wil niet eerder dan woensdag testen. ... als het me lukt om me in te houden.

12. MamaIlse1989

12 apr 2013
    24
    0
    0
    Tess, beterschap!! Hoop dat de klachten snel afnemen!

Mamsam hoezo pas woensdag testen?

Hier wacht ik rustig mijn ei af als het goed is aanstaande donderdag dus we gaan er weer voor!

13. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Beterschap tess!
    Knap mamsam dat je zolang kunt wachten
    Ik snap er helemaal niets meer vin maar 3dagen menstruatie gehad als je het al zo kunt noemen echt maar minimaal en geen buikpijntje of ander pijntje gevoeld
    Vind het allemaal maar vreemd. Maar ja niks aan te doen.

14. tess2013

Ik ben weer thuis meiden!!!
    Babymaken moet helaas even op pauze.. wel alle tijd om mijn cyclus te leren kennen

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Fijn tess dat je weer thuis bent! Doe rustig aan, zorg goed voor jezelf!

16. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm heb me niet in kunnen houden. Maandag negatief getest maar tot op de dag van vandaag geen duiveltjes te zien. Wel krampjes en vandaag misselijk maar dat had ik ook wel voordat ik ongesteld moest worden. ... lastig lastig

17. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer thuis bent!!

18. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer van die negatieve test, maar geen bloed is nog moed toch?! wie weet blijft het toch uit en was je te vroeg met testen, anders succes met de rode duivels!

19. tess2013

Ik ben inmiddels ongesteld geworden, had ik mijn ei toch goed 'gevonden'

20. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongesteld worden is niet leuk. Wel goed dat je meer inzicht in je cyclus hebt! Dat is al een hele stap !

Deel Deze Pagina