Gelukkig dat het je mee gevallen is. Was bij mij helaas een beetje anders gegaan. Hihi ja erg he ik had dat ook eerst bij de huisarts en daarna bij de gyn. Die zei al toen die klaar was zie de fles wijn wel verschijnen hihi. Mijn eerst cyclus heeft 65dagen geduurd toen heb ik heel wat testen versleten moet ik zeggen. Vriendlief zegt tegen mij test maar gewoon weet toch dat je je mond niet kunt houden en het me meteen komt vertellen. Nu hebben we vorige week wel samen getest toen was hij thuis. Moet wel zeggen hij maakt me nu wel echt gek iedere dag en nog niet ongesteld? Vind het maar raar dat ik nu 2 weken over tijd ben dat kan toch niet? Ik heb op google gezien dat je ook bloed kunt laten prikken bij de ha omdat het bij vele pas laat te meten is. Hahaha ik vond hem zo lief dat hij dat zei, had ik totaal niet verwacht. Hij vond het in het begin erg eng allemaal en viel hem er maar niet mee lastig. Dus zocht ik hier maar alles op. Deze week zei die ook wat leuks, zeg en komen je papa gevoelens langzaam na boven hihi. Dus begint ook langzaam. Snapt alleen nog niet zo goed dat het wachten heel erg frustrerend is en zoooo niet leuk is als je om je heen hoort dat het raak is. Dan baal ik als een stekker en denk dan pffffff ff slikken. Maar dat komt ook nog wel denk ik als het hem zelf te lang gaat duren. Terwijl hier op zp is het totaal anders gun je het iedereen zooooooo en leeft met iedereen mee, Wat zijn we toch eigenljk rare wezens he hihi. Ik ben me aan het bedenken om deze week nog eens te testen. Dat krijg je dus als je over tijd loopt, vliegen de zw. Testen er zo door heen. Ik heb ook vaak het idee sta ik met de kv test en dan denk ik 4 druppels dat is toch te weinig??? Haha vrouwen maar dat vind ik idd een rare bedoeling 4 van die kleine druppels maar goed ooit krijgen we ook 2 streepjes! Succes met klussen, de eerste keer zonder mirena is zo bijzonder, is heel anders voor je gevoel. Althans dat had ik toen der tijd.
Fijn dat het je is meegevallen! En ik kreeg hetzelfde te horen hoor! Zelfs ondanks dat ze bij mij via een echo pco vermoeden...3 maanden wachten en dan verder kijken! Mijn vent is net zoals de jouwe hoor.....al moet ik zeggen dat het wel steeds beter wordt. Hij went aan het idee....maar er veel over praten doen we nog niet. Hij heeft ook zoiets als jouw vriend...ik zie het wel. Wat was je cyclus voor het spiraal? Ik kreeg 2 dagen na het verwijderen een bloeding die ik heb geteld als menstuatie. Nu over 30dagen NOD....en dan maar weer verder kijken. @meisje....ik zou idd de huisarts even bellen. Bloedtest kan duidelijkheid geven. Kan ook zijn dat je menstruatie uitblijft omdat je te gestrest bent....dus duidelijkheid zou wel eens de oplossing kunnen zijn!
Ja ik wacht nog even af, ik voel vanalles dus er komt iets langzaam op gang. Maar wat?? Heb vorige week vruchtbaar slijm gehad dus denk zelf dat ik een verlaat ei heb gehad. Dus heb me voorgenomen nog een weekje geduld te hebben en dan zien we wel verder.
Spannend meisje, ik dacht ook echt al van alles te voelen en als je hier dan gaat lezen en zoeken kom je zo veel verhalen tegen. Toch maar wachten op wat je lijf gaat doen. Hier inmiddels flink buikpijn, rugpijn en bloedverlies. Dus dit zal waarschijnlijk mijn eerste ongesteldheid in jaren zijn. Ik weet nu al dat ik dit niet gemist heb. Maar ja het is voor een goed doel. Hadden jullie de eerste keer dat je weer bloed verloor ook zo'n krampen?
Ikhad na verwijderen mirena na 3 dagen heel klein beetje bloed echt maar paar druppels. En na 65 dagen na het verwijderen brak het los. Was hopeloos was niet bij te houden was net een waterval. En de keren daarna een stuk minder. Hihi dat dacht ik ook toen ook ja.
Ik had 3 dagen na hetverwijderen mn eerste ongi. Alles wees op een ongi volgens het boekje. Maar nu 2 weken later ineens weer ongi. Voor nu nog geen pijl op te trekken maar we tellen gewoon weer verder
Lastig hè, al die cyclussen die in de war zijn. Hier lijkt het nu ook al weer af te nemen. Maar ik wacht het af, meer kunnen we niet doen hè?
Ja is best vermoeiend haha. Mijn vriend zegt maar iedere keer die wat zeggen per ongeluk zwanger geraakt die maken me niks meer wijs hahaha. Zit maar iedere dag en nog niks? Komt er maar niet overuit dat de cyclus zo lang duurt een week oke zegt ie maar dit kan toch niet. Mannen
Hoi allemaal, Wat is het rustig hier... Hoe gaat het met iedereen? Samsie, ik zag bij een ander forum al het goede nieuws, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Hier lijkt er weer een bloeding op gang te komen. Even afwachten of die gaat doorzetten. Zijn er al die bijna gaan testen?
Hallo dames, Ik zag dat ik per ongeluk abbo had verwijderd. Wat is het rustig hier. Hoe is het met jullie? Hier alweer op dag 3 van de cyclus. Weer lekker onregelmatig zie banner. Maar ja daar is niets aan te doen. Vandaag maar weer ovutesten besteld en ben in augustus begonnen met tempen. Dat er eens wat meer overzicht komt. Wordt langzaam een beetje onzeker door dit alles maar ja we houden moed, althans dat proberen we. Succes dames!
Hallo meiden , ook ik heb mijn mirena laten verwijderen. Afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik daarvoor bij de HA geweest . Vrijdag begon mijn menstruatie. veel heftiger als ik me kan herinneren. We hebben al een dochter van bijna 5 van haar waren we na 3 maanden na het verwijderen van de mirena zwanger. Hopelijk gaat het deze keer ook zo snel. Jullie ook allemaal succes met zwanger worden of jullie zwangerschap