Hoi bloemetje1990, welkom bij de club Ik heb ook veel aan het forum, zit er nu bijna een week op en leer er heel veel van! Ik heb 22 feb mijn Mirena eruit laten halen, na 2 dagen had ik direct een bloeding van 1,5 dag. Pcies 2 weken later werd ik echt ongesteld en mijn cyclus ging toen goed van start want ook weer Pcies 2 weken later mijn eisprong gehad. Wij zijn nog niet heel gericht bezig dus zit nu te wachten tot dat ik ongesteld word. Dan weet ik hoeveel dagen mijn cyclus is. Mijn NOD is 10 april, maar kleine kans dat ik zwanger ben. Vanaf volgende maand wil ik meer gericht er tegen aan
Wat leuk om te horen dat je een beetje in dezelfde fase zit, Ben benieuwd hoe het gaat ontwikkelen haha. Wij zijn er opzich niet heel erg mee bezig Omdat ik wat "leuke" dingen betreft een beetje over enthousiast Kan raken. En dat is bij een onderwerp als dit natuurlijk Niet altijd even goed
Je moet vooral doen waar jeje goed bij voelt . Ik had me voorgenomen na de eisprong hier niet meer te zijn tot de volgende ronde maar ja ik heb al sinds de eisprong gisteren dus pijn aan mijn borsten en steken wat afwisselen van links en rechts. Rechts is vaker aanwezig trekt dan ook regelmatig door na mijn lies. Dus dit negeren lukt me echt niet jeetje, hoop niet dat dit erger gaat worden moet nog tot en met dinsdag volle bak werken dan kan ik dat niet erbij gebruiken haha. Hebben jullie hier ook last van? Duurt dit tot aan de ongi of trekt dit weer weg? Allemaal fijne paasdagen trouwens , ik ga lekker werken hihi
Nee ik heb nog helemaal geen last van kwaaltjes Maar ik heb mijn eerste eisprong ook nog niet Gehad. Maar als ik het goed heb begon jij toch ooit Met deze topic? Heb je inmiddels wel al een kindje? Of is dit echt Een hele asociale vraag? En even iets anders.. Als iemand heeft gereageerd Ontvang ik geen email. Kan dit ook anders?
Ja dat kan, als je je hebt geabonneerd op dit topic dan kun je bij instellingen aangeven dat je een email wilt ontvangen bij een nieuw bericht. Staat linksboven in een bruine balk " gebruikersinstellingen " . Klik daar maar eens op.
Hihi nee heb nog geen kindje we zijn bezig met de eerste ronde Maar ik bedoelde er niet teveel mee bezig proberen te zijn maar het lukt me niet haha. Ik had vanmorgen alweer een positieve ovulatietest. Nu heb ik mijn onderschrift eens goed bekeken en flink gesurfd maar volgens mij klopt er niks van en moet het zijn eisprong en roze afscheiding en daarna innesteling dit komt overeen met 5 dagen. Ik ben namelijk al 2dagen flink misselijk, pijn aan de onderrug en steekjes in de lies. vandaar dat ik me alles nog eens goed opgeschreven heb. Maar goed ik vindt het natuurlijk allemaal beetje vreemd dat het zo snel na verwijderen is. Al zou volgens de gynecoloog je wel gewoon vruchtbaar zijn en de cyclus gewoon doorlopen. Maar aangezien ik niet ongi ben geweest al die tijd wist ik ook echt niet waar ik zat. Dus het is nu afwachten of mijn eerste wachtweek is al bijna om en kan volgende week testen of toch een verlate eisprong en vanavond dus klussen. Kan nog alle kanten op . 1ding is wel zeker vind het zooooooo spannend
Oh dat is idd onwijs spannend!! Testen?! Haha ik moet nog afwachten, moet nog voor t eerst Na mijn spiraal ongesteld worden Dus dat duurt nog zeker 2 week. Ondertussen niet teveel mee bezig en gewoon Maar zien
Nou ja testen nog niet.. Ben in totaal 3dagen misselijk geweest/weeig gevoel moeilijk te omschrijven. Wel een dag of 5 last gehad van stekende pijn in rechter lies wat uitstraalde naar boven been. Werd op het laatste heel vervelend met auto rijden. Is nu ook inmiddels weg. 1 april weer positieve ovulatie test gehad heel vreemd en nu blijven ze poitief oftewel tweede streep is heel duidelijk aanwezig. Mijn waterige afscheiding is er ook nog steeds. Gister rond klussen was het allemaal erg gevoelig daar beneden dus weet het ook allemaal niet meer. Gaan er maar vanuit dat er nog een weekje bij komt met wachten haha
Hey meisje1987; lees ik dan nu goed (ook in je handtekening) dat je eerste ongi nog steeds is uitgebleven???? wat voor ovutest gebruik jij???
Die is inderdaad nog steeds uitgebleven snap er helemaal niks meer van. Dacht na vorige week die enorme steek dat mijn handtekening ook wel eens andersom had kunnen zijn dus ipv eisprong innesteling en bij het afvegen de eisprong. Maar goed. Ik gebruik de ovulatietesten van zwanger en kids. In het begin had ik nog wel een tuurstreepje of ene wat echt een stuk minder was maar nu vanmorgen was die weer gelijk aan de teststreep. Snap er geen jota meer van klussen ondertussen maar vrolijk verder. Gisteren was het begin van de klus wel zeer gevoelig kon niks hebben waren we nog niet eens begonnen. (Sorry voor de details). Dus wachten maar weer gezellig zit ook niks anders op
Bijzonder joh! enne geeft niets hoor die details Hier op het forum kun je alles delen als je met vragen zit, lekker anoniem hier. Hmmm misschien ben je dan wel zwanger?? ik zit nog bij een ander gesprek en daar was iemand direct zwanger geworden na het uithalen van de Mirena.... Klussen vind ik trouwens geen leuk woord, ik gebruik gewoon sexen haha. Sexen jullie elke dag of om de dag. Soms kan een beetje rust geen kwaad hoor, kan het even tot rust komen daar benee
Hihi nee dat ligt er nogal al aan..we werken alle 2 met diensten dus lopen elkaar ook regelmatig mis en dan gaat het wat moeilijk. Tja ik weet het ook niet, zelf denk ik dat ik een lange cyclus heb, hoop het natuurlijk niet. Die steken in mijn lies been komen en gaan na mijn idee kan dat ook zijn van het vele bukken op het werk. Heb wel weer last van puistjes verschrikkelijk heb ik heel lang geen last van gehad en nu komen ze weer of door de eitjes met pasen hihi. Maar goed hoop dat het is van de menstruatie wat hopelijk onderweg is want dit zo is toch ook niks. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Leuk een ander clubje ga ook eens zoeken . Soms is het gewoon frustrerend had gehoopt al een ongi te hebben gehad, niet dat ik daar op sta te springen haha maar zal toch ergens een begin moeten zijn.
hoi iedereen, even het heuglijk nieuws brengen dat ik dus zwanger ben kan het zelf amper geloven dat het direct raak was
Super doggies, van harte gefeliciteerd. Had of heb je nog meerdere kwaaltjes gekregen? Hier nog steeds waterige doorzichtige afscheiding snap er niks van haha. Gisteren heel erg vaak moeten gaan plassen ieder half uur zo ongeveer. Mijn aders op linker borst zijn wel wat zichtbaar maar als dat al was eigenlijk niet op gelet. Beide borsten voelen wel warm aan. Af en toe steekjes maar dat heb ik altijd eigenlijk wel. Weet nu niet waar ik van uit moet gaan als de eisprong nu vorige week is geweest of toch deze week. Vanmorgen wakker geworden lag op mijn buik was een vervelend gevoel aan de rechterkant wat dat nu weer is? Gisteren en vanmorgen wilen voelen aan de bbm het zat allemaal pot dicht moest er toch wat moeite voor doen Weet iemand wat het kan zijn van de afscheidding?
behalve de misselijkheid en het vééééééééél plassen geen ongemakken, volgens de CB test ben ik nu ong. 4w zal eventjes aanpassen worden want heb er hier lopen van 11 é 13 j
Hoi allemaal, Ik heb mijn spiraal laten verwijderen op 11 maart en was op dat moment net begonnen aan een nieuwe cyclus. Mijn NOD is 7 april en ik lees hioer verschillende klachten voorbij komen waar ik me erg in kan herkennen. De hoofdpijn heb ik zo rond de eisprong last van gehad en nu sinds een dag of 3 is het op en af misselijkheid, af en toe krampen en vooral erg gevoelige borsten ik heb 1 dag heel erg veel last gehad van brandend maagzuur en tot overmaat van ramp gistere uit het niets ineens een spatader waar ik erg veel pijn aan heb. Natuurlijk heb ik stiekem de hoop dat we meteen al zwanger zijn maar het zou dus ook zomaar ontwenning van de spiraal kunnen zijn als ik jullie verhalen zo lees. Groetjes Kristel
Dankjewel Mootje, Helaas geen test nodig. Vanmiddag is mijn nieuwe cyclus begonnen. Helaas dus toch nawerking van de spiraal vermoed ik.