Ik had het ook net aangepast naar middelste dag... Het verschilt natuurlijk per vrouw! Maar inderdaad iets eerder is wel handig, de eerste keer is het denk ik het lastigst bepalen... Ik heb er toen ook gelijk 5 of 6 versleten, maar ja, was wel gelijk zwanger toen! Je kan ook even een ovulatie berekening doen om een richtlijn te hebben!
Dat klinkt toch als je menstruatie zoals je het nu beschrijft. Ook bij mij de 1e keer vooral "oud" bloed en duurde ook wat langer dan gewoonlijk. De misselijkheid zou de schommeling van hormonen kunnen zijn maar ook je eisprong zoals al door andere is aangekaart. Groetjes Kristel
Je brengt me wel weer aan het twijfelen Krisje! Maar ik voel op dit moment vanalles rommelen in mijn buik dus ik vermoed dat de rode duivels in aantocht zijn!
Er zitten meerdere "staafjes" in een test begrijp ik? Haha geen idee hoor ik vraag maar gewoon alles wat in mij opkomt.
Klopt en geeft niets hoor al die vragen. Ik heb de ovutesten van clearblue gekocht. Daar zitten er 7 in voor 33. Is heel veel geld, maar wel heel duidelijk en lekker digitaal en je hoeft niet te zoeken naar streepjes. Er zijn goedkopere, dus van die teststaafjes, te bestellen van sensitest. Dat scheelt wel een hele hoop geld.
Oke nouja ik kijk het eerst nog even aan, en als ik op den duur toch eens wil testen ga ik het doen Ik wil er ook niet te erg mee bezig zijn , aangezien dat ook veel kan beïnvloeden
aha, daarom kon ik het topic niet meer vinden vandaag op dag 40 ongi geworden. ene kant jammer aan de andere kant toch een geruststelling, voor mijn zoon zo onregelmatige cyclus niet normaal. nu "maar" 40 dagen ertussen. op naar de volgende ronde!
Weer gevonden... Dacht, ben ik nou gek!? Toch geen ongi doorgezet vandaag, misschien mijn eisprong? Geen idee... We wachten maar gewoon af!
Hihi ja ik heb het laatste mailtje bewaard stuurt meteen door naar hier. Erg he dat wachten. Na eergisteren 2dagen ongipijn en als laatste een klodder witte afscheiding nergens last van. Wat dat nou weer betekent???? We wachten maar weer (on) geduldig af haha erg.
Morning ladies, Ik heb gisteravond met manlief toch maar een test gedaan omdat ik gister en eergisteren zo misselijk was en de test was positief. Het voelt allemaal nog heel erg onwerkelijk en vannacht daardoor totaal niet geslapen haha. Meisje1987, nog steeds geen drang om een test te doen? Werk ze vandaag!
Een heke goede morgen mootje van harte gefeliciteerd en nu hopen dat het een plakbeebje is. Geniet er lekker van! Kan ik me voorstellen dat je je zo voelt. Nee hier niks voel me vreemd voel totaal niks dus weet niet wat ik ervan moet denken. Gister en eergisteren mrgen smaakte het brood niet was echt vies en gisteravond zei ik nou als het nu weer niet smaakt klopt er iets niet, heb het gewoon op gegeten haha. Nou ik weet het niet volgens de ovu testen heb ik rond 29maart en 1april de eisprong gehad dus een van die dagen. Dus ben te vroeg dan voor te testen nog een week op het wachtbankje. Hadden ze hier toch wat anders voor utgevonden haha. Mag ik vragen hoe jou afscheiding is? Ben er de hele tjd na aan het kijken herken het niet namelijk is nu beetje waterig sinds de eisprong heb ik nooit zo gehad kleurloos en geergisteren dan die witte klodder
Ik heb er gek genoeg niet zo opgelet eigenlijk omdat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Ik heb me na de eisprong ook een paar dagen heel goed gevoeld. het leek erop alsof ik geen last meer had van ontwennigsverschijnselen na het eruit halen van de Mirena. Heb wel vrij+zat krampen gehad in mijn buik, dacht dat het ongipijn was, maar dat bleek innestelingspijn, echter ik heb geen innestelingsbloed gehad. Ik heb afgelopen dagen wel wat afscheiding gehad; wit/melkachtig, niet hel dik. Heb je er wat aan? Overigens sinds zondag begon ik me niet lekker te voelen met 'hoge' misselijkheid, onderrugpijn en gevoelige borsten.
Ik geloof niet dat er iets bijzonders is met mijn afscheiding... Wel anders dan met mijn mirena lijkt het, maar niet anders dan vroeger! Helaas, kan je dus niet helpen... Mootje, mag ik vragen wat voor ontwenningsverschijnselen jij hebt? Misschien kan ik wat van mijn klachtjes dan daar aan wijten!
Ik heb na het verwijderen erg last gehad van buikkrampjes, vermoeidheid, duizeligheid, hoofdpijn. Mijn afscheiding was wel meer, die fabriek kwam ineens heel erg op gang haha. Na het verwijderen 1x een soort van ontrekkingsbloeding gehad van 2 dagen en toen 2 weken later mijn echte ongesteldheid gehad.
Hmm dan is er wel nog een beetje hoop voor me hhi heb ook 2dagen geleden menstruatiepijn gehad dacht ja nu komt het maar alleen 1x een witte soort yoghurt achtige afscheiding. D a cht ook aan innesteling maar vind niks op Internet ieder lichaam is toch anders zit niks anders op nog minimaal 5dagen wachten en de tijd vliegt joehoeeeee haha laten we er maar om lachen
Meisje1987 ik hoop voor jou dat je er snel achter komt! Ik ben erg benieuwd wat er uit komt over 5 dagen! Ik voel zelf nog helemaal niets, en denk dat het ook nog wel een poosje gaat duren, terwijl je toch altijd stiekem hoopt dat je niet ongesteld word. Ach dit word straks de eerste ongesteldheid na het" klussen" dus ik kom er ook echt net bij kijken, dan mag het ook nog wel even duren! Ik had gelezen dat 80% binnen een jaar zwanger raakt? Dat dat normaal zou zijn zeg maar... Dus dan zeg ik ook steeds tegen mijzelf; waarom zou ik dan direct zwanger raken. Haha lekker optimistisch