echo 5,5 week hetzelfde als echo 4,5 week

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamaDD, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ben vanmorgen bij huisarts geweest om te kijken of het vruchtje gegroeid is.

Met 4,5 weken heb ik al een echo gehad i.v.m. vroege miskraam in juli 2010.
    Er was een opening in de baarmoeder te zien dus het vruchtje is ingenesteld.
    De hele week wat last gehad van gekleurd slijm verlies maar bijna geen buikpijn.

Vol hoop vanmorgen weer naar de huisarts, de opening was nog te zien maar geen verschil met vorige week.
    Mijn huisarts wist niet wat ze ervan moest zeggen.
    Voor de duur van de zwangerschap vind ze het mogen dat er nog geen dooierzakje te zien is en ze wil dat ik volgende week terug kom, is het dan nog hetzelfde word ik door gestuurd naar de gynaecoloog om te kijken hoe dat kan.

Het zaad van mijn man is al nagekeken en alles is goed, doordat ik nu zwanger ben hebben we nog geen afspraak staan om mij na te laten kijken maar als het mis gaat gaan we dat gelijk doen.

Liefs mamaDD

2. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er niemand die dit ook heeft mee gemaakt?
    Ik weet dat we allemaal verschillend zijn maar ben benieuwd of ik nog een beetje hoop kan/mag houden???

Liefs..........

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 8,5 week mijn eerste echo. Maar via de meting bleek ik toen 6,5 week zwanger te zijn. Dit kan natuurlijk. Maar 4 weken later bij de tweede echo had het nog maar de grootte van 9,5 week ipv 10,5 week en bleek het overleden te zijn. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en hoop dat alles in orde is en wens je een fijne zwangerschap. Wil je natuurlijk niets negatiefs 'aanpraten', alleen delen hoe het bij is was gegeaan.

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad.
    Ik ben namelijk al sinds 31 okt overtijd maar mijn menstruatie is erg onregelmatig. Bij de echo ik was super super zenuwachtig!! Bleek dat ik nog geen 5 weken zwanger ben ( heb dus nog een hele weg te gaan!) Op de echo was alleen het vruchtzakje zichtbaar met daarin het begin van de dooier een klein wit puntje was het.

5. mamaDD

mamaDD Lid

9 nov 2010
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het menselijk lichaam toch moeilijk te begrijpen......
    Vanmorgen bij het afvegen bloed aan wc papier....
    Denk nu echt dat het toch een miskraam word...

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik denk dat het nog steeds kan hoor! Het is allemaal zo ienimini. Normaal maken ze pas echo's vanaf minimaal 6 weken dan zie je een hartje. Zal voor je duimen dat het meevalt!! Zie dat je een beetje bloed heb. Ik had vanaf me positest hele dagen door bruinverlies.. Alsof je ongi was echt veel met 6 weken spoot het bloed er letterlijk uit, paar keer gebeurd. Enomre krampen gehad en al, maar zie mn banner;)

Deel Deze Pagina