Helaas, ik ga jullie weer verlaten, vandaag toch ongesteld geworden... Snap er geen hout van, maar onze tijd komt wel weer... Heel veel succes jullie allemaal en geniet straks van jullie mooie kindjes!!!
Heh wat shit! Ben wel benieuwd wat je bloedtest zegt want een positieve test krijg je niet zomaar natuurlijk! soms hoeft een bloeding ook niks te betekenen dus zou het zeker nog even laten checken!
Goed nieuws, er zit een vruchtzakje!! Ik zag hem heel duidelijk op de echo. We zijn zo blij! Natuurlijk kan er nog van alles mis gaan, maar positiever dan dit kon voor nu niet! Volgende week mag ik weer terug voor een echo om te kijken of het hartje klopt. Dus we gaan gewoon weer een week positief zijn! Ik heb een foto gevraagd, vinden jullie het leuk als ik die plaats of zien jullie dat liever niet? Zoe, ik ben nu het bewijs dat een bloeding niets hoeft te betekenen! Hoe was je bloedtest vandaag? Purplebee super leuk en gaaf zeg een timelaps! Veel plezier met het maken ervan! Jammer dat de accupunctuur nog niet echt helpt, heb geduld! Mama Lucy, ik zit nu op de tablet dus ook niet zo handig. Je kunt op quote drukken van het berichtje waar het laatste overzicht staat. Daar kun je bijwerken! Fijne avond meiden, hup Holland hup!
Ups&downs, goed nieuws zeg, gefeliciteerd! Jouw dag kan in ieder geval niet meer stuk (ook al verliest nl vanavond). Ik ben heel blij voor je!!! Ik ben altijd benieuwd naar foto's, dus kom maar op! Leuk! Purplebee, sterkte met je misselijkheid. Hopelijk nog een paar weekjes en gaat het vanaf 14 weken(?) beter met je als je het volgende trimester ingaat. Nu het spannende nieuws van Jet nog voor het weekend.... Ik duim nog altijd voor haar!
1e echo: U&D.............18 juni Jet................19 juni Mnr.............. 20 juni Mama Lucy... 20 juni Kajsa........... 23 juni Videlsje........ 30 juni Purplebee...... 3 juli Uitgerekende datum: Kajsa............3 februari, 1e ICSI, 2e kindje Mama Lucy.... 6 februari, spontaan, 1e kindje Jet................7 feburari, 1e ICSI, 2e kindje Mnr.............. 8 februari, 2e IUI, 2e kindje Videlsje........ 8 februari, 4e ICSI, 1e kindje U&D..............9 februari, 1e ICSI, 1e kindje Purplebee..... 15 februari, 2e IUI, 1e kindje
Nou daar is ie dan 😉 Het is natuurlijk maar een vlekje, maar voor mij het mooiste vlekje wat ik ooit heb gezien. Dit is dus met 6 wk en 2 dagen. Ben benieuwd wat het verschil wordt met 7 wk en 2 dagen volgende week! Groeit erg hard nu natuurlijk. Ik hoop dat Jet vandaag toch ook goed nieuws krijgt! Dank je voor het aanpassen van het overzicht Kajsa!
Wow een vlekje! Super ups en downs! Zo vroeg een echo, ik ben jaloers... Ik moet nog twee hele weken wachten Geniet van deze mooie eerste echo! Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Jet gaat...
En? Zijn er al meer meiden die een echo gehad hebben? Mnr en mama lucy zijn vandaag aan de beurt zie ik... Laten jullie even weten hoe het ging?
Zijn net terug en alles zag er mooi uit! Ze schatte het op ruim 6 weken nu en het hartje klopt! ♡
Super mama Lucy!! En al een kloppend hartje, bofferd! Geniet van je weekend met dit goede nieuws 😃
Mooie echo hoor U&D! Echt heel leuk om te zien Mamy Lucy, gefeliciteerd hoor! Geweldig dat er leven is in je buik. Ik ben komende maandag aan de beurt voor de echo. Ik ben heeeel benieuwd. Vandaag een harde buik, vanwege de drukke week. nu heerlijk weekend
Kajsa, harde buiken, zo vroeg in de zwangerschap al? Dat lijkt me geen goed teken... Rustig aan maar dit weekend! Hier nog altijd behoorlijk misselijk, de hele dag door. De acupunctuur lijkt wel te helpen, dat maakt het iets draaglijker... Ik word standaard een paar keer per nacht wakker van de honger, dus ik heb nu standaard een bakje met appelpartjes of komkommer op m'n nachtkastje staan Vanavond een feestje bij de buren, dan gaan we het vertellen aan de buren die er ook allemaal zijn. Zij weten van onze behandelingen en in eerste instantie zou ik helemaal niet bij het feestje kunnen zijn omdat er gisteren een operatie van mijn baarmoeder gepland stond. Ik heb al aangegeven dat die operatie niet doorgaat, maar de reden vertel ik vanavond
Kajsa bijna maandag!! Maar inderdaad wel heel vroeg voor een harde buik hoor! Pas maar op en lekker relaxen! Purplebee en hoe reageerden de buren? vast super leuk om eindelijk goed nieuws te kunnen vertellen! Misschien wel wat emotioneel ook? Ik zou nog een link plaatsen van de pakketjes die ik heb besteld voor als we het onze ouders gaan vertellen. Als blijk van vertrouwen heb ik ze al besteld en vandaag binnen gekregen. Maar ze zitten netjes ingepakt dus geen foto helaas! We hebben voor mijn ouders het pakket met slab 'jullie worden opa en oma' voor mijn schoonouders (we hebben al 3 nichtjes) hebben we de slabbetjes i <3 opa en i <3 oma. We hopen ze woensdag te kunnen geven! Voor Oma & Opa - kado/baby kado met naam, geboortecadeau
Gisteren was ik op een chique feestje waar een kok bijzondere hapjes maakte. We kregen een kunstig opgemaakt hapje met gerookte zalm, en ik weet dat je gerookte zalm beter niet kan eten als deze verpakt is geweest. Dus ik vroeg aan de kok of de zalm uit een pakje kwam. Die arme man verslikte zich en begon mij stamelend uit te leggen dat hij 3 dagen bezig was geweest om de verse zalm zelf te bereiden. Bleek dat het een chefkok met een aantal sterren achter zijn naam was wist ik veel, hihi. Het was heerlijk eten trouwens!
Jippie! Vandaag een mooie echo gehad. Kloppend hartje gezien en hartje gehoord en de kleine ligt precies op de groeicurve. Ik ben nu 7wk+6dg, dus 3 febr uitgerekende datum. Dit was ook mijn laatste ziekenhuis bezoek, nu een afspraak maken met de verloskundige. Ik heb in mei een heftige punctie gehad met 16 geoogste eitjes. De follikels in mijn buik zijn niet geslonken zag de arts op de echo, en ik heb het gevoel dat mijn buik een beetje opgeblazen blijft. Blijkt dat de zwangerschapshormonen de follikels+vocht niet afbreken. Schijnt vaker voor te komen. Er waren dus een hoop zwarte "druiven" te zien op de echo.
1e echo: U&D.............18 juni Jet................19 juni Mnr.............. 20 juni Mama Lucy... 20 juni Kajsa........... 23 juni Videlsje........ 30 juni Purplebee...... 3 juli Uitgerekende datum: Kajsa............3 februari, 1e ICSI, 2e kindje Mama Lucy.... 6 februari, spontaan, 1e kindje Jet................7 feburari, 1e ICSI, 2e kindje Mnr.............. 8 februari, 2e IUI, 2e kindje Videlsje........ 8 februari, 4e ICSI, 1e kindje U&D..............9 februari, 1e ICSI, 1e kindje Purplebee..... 15 februari, 2e IUI, 1e kindje
Kajsa super!! En wat een mooie echo geniet ervan Ik heb al 2x de afgelopen dagen een bericht getypt naar jullie maar zie nu dat ze er niet bij staan. Heel vreemd! Even voor het lijstje: mijn uitgerekende datum is 8 februari geworden, morgen intake vk. En 28 juli hebben we de 12 weken echo en combinatietest in België
Wat een mooie echo Kajsa! Super dat je nu een kloppend hartje hebt gehoord Kunnen die follikels geen kwaad? Zouden die de hele zwangerschap blijven zitten? Of kon de arts daar niks van zeggen? Zijn de follikels rechtsboven te zien, of zie ik het niet goed? Op naar de volgende mooie echo! Hier hebben we het zaterdag aan onze buren verteld en die waren super enthousiast! Echt ontroerend om te zien hoe blij ze voor ons zijn. We wonen nu 3 jaar in een nieuwbouwbuurtje dus we kennen elkaar nog niet heel lang. We doen wel veel dingen samen zoals voetbalwedstrijden kijken, oud en nieuw vieren en bbqen. Dan is het extra bijzonder dat ze zo met ons meeleven.