Zwanger via MMM, uitgerekend februari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kajsa, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Kajsa wat een prachtige echo! En wat heerlijk dat je het hartje hebt gezien en gehoord. Heb dezelfde vraag als purple, blijven de follikels dan gewoon zitten? Geniet ervan meid en nu lekker 'gewoon' naar de vk! Wanneer is je eerste afspraak daar?

Purplebee wat leuk dat ze zo enthousiast hebben gereageerd, voor jou nu ook nog een week wachten voor een echo. Gaat best snel toch? Hoe is het met je klachten?

Mama Lucy, jammer dat we je updates hebben gemist! Maar fijn dat alles goed gaat. Veel plezier bij de vk vandaag, hoop dat je een leuke klik hebt!

Heb nagedacht over het lijstje. Ik vrees dat we Jet toch van de lijst moeten halen? :( Misschien kunnen we neerzetten wanneer ons eerstvolgende afspraak is? Dat is denk ik het makkelijkste om bij te houden en bij te werken.

Roepen jullie maar!

2. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Eerstvolgende afspraak:
    Mnr.............. 20 juni
    Kajsa........... 23 juni :):):)
    Mama Lucy... 24 juni VK 1e afspraak
    U&D..............25 juni 2e echo
    Videlsje........ 30 juni
    Purplebee...... 3 juli

Uitgerekende datum:
    Kajsa............3 februari, 1e ICSI, 2e kindje
    Mama Lucy.... 8 februari, spontaan, 1e kindje
    Mnr.............. 8 februari, 2e IUI, 2e kindje
    Videlsje........ 8 februari, 4e ICSI, 1e kindje
    U&D..............9 februari, 1e ICSI, 1e kindje
    Purplebee..... 15 februari, 2e IUI, 1e kindje

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik zit even terug te kijken, en denk dat het bij mnr ook mis is gegaan :( aan haar handtekening te zien :(

4. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh hè bah, inderdaad! :( Ze was nog wel de tweede die hier zich melde...

Videlsje hoe is het met jou dan?

Eerstvolgende afspraak:
    Videlsje........ 30 juni
    Purplebee...... 3 juli

Uitgerekende datum:

5. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh bah, vervelend dat het bij Jet en Mnr misgegaan is... Blijft maar een klein clubje over zo!

Hoe is het met jullie? Hier nog steeds ziek thuis vanwege de misselijkheid. Daarbij komt dat ik de laatste weken ook slecht slaap, hebben jullie daar ook last van? Ik neem liever geen risico en werk dus af en toe thuis. Mijn collega's weten van de MMM en hebben er begrip voor dat ik het nu even rustig aan doe.

Het lijstje ziet er mooi en overzichtelijk uit zo! Bedankt voor het aanpassen Ups en downs. Ik heb dus de eerste echo in het ziekenhuis, hebben jullie dat ook? Volgens mij is dat gebruikelijk als je een vruchtbaarheidsbehandeling hebt gehad...

Ups en downs veel succes vandaag met de echo! Spannend!

6. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Sorry voor de hele lange afwezigheid ik was op vakantie en daar is mijn telefoon overleden dus ik kon niks. Plus ik vergeet alles dus ik was hier ook vergeten mijn afwezigheid even te melden.

Maar een paar mooie echos! En een paar verliezen zo te zien wat een rotnieuws om te lezen.

Hier gaat het redelijk ik heb blaasontsteking en die doet behoorlijk pijn, nog nooit eerder gehad. En dan de misselijkheid is volop toegeslagen. Maar de Mvm bezoek ging heel erg goed, ik was bang omdat ik zoveel moet plassen dat de test missi niet zo goed zou zijn maar die knalde er gelijk vanaf. Dus ik ben nou ook begonnen nu we terug zijn van vakantie.

Oh en de datum van mijn echo mag veranderd worden ik krijg hem vrijdag al in plaats van maandag. Anders kon mijn man niet mee en dat wou ik niet hebben.

7. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig dat alles goed met je is Videlsje! Heb je een leuke vakantie gehad? Waar zijn jullie geweest als ik vragen mag? Ik heb zelf best wat moeite met wat wel en niet te eten en daar niet te veel over te zeuren, hoe is dat bij jou op vakantie gegaan?

Purple wat vervelend dat je zo ziek bent dat je niet eens normaal kunt werken!! Fijn dat je collega's begrip hebben voor de situatie. Dat scheelt zoveel. Is bij mij gelukkig precies hetzelfde.

Hier het nieuwe lijstje dan :)
    Je kunt via 'quote' en dan de rest van het bericht wisten gewoon alles aanpassen!

Eerstvolgende afspraak:
    Videlsje........ 27 juni 1e echo
    Purplebee...... 3 juli 1e echo

Uitgerekende datum:

8. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Ik ben op vakantie geweest in kroatie, geweldig mooie plek en superweer gehad! Ik heb ook gewoon liggen zonnen hoor ;) De eerste trimester kon nog geen kwaad zei de verloskundig ik zal haar maar geloven toch?

Maar het eten was best een uitdaging. Eerlijk ik heb echt bagger slecht gegeten. Vlees of vis is daar het hoofdmenu en salade is daar zeg maar het hoofdbestanddeel aan groentes. Nou momenteel de geur van vis kan ik niet uitstaan dus dat viel al af. Heel veel vlees viel ook al af omdat ik daar gewoon weg niet van houd. Dus ik geloof dat mijn grootste deel van eten brood en kaas was.

En ik ben veel ziek geweest daar maar ja niks aan te doen helaas. Verder wel lekker rustig aan gedaan.

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Dag dames,

ik mag hier ook mee doen! 5w0d vandaag en als alles goed gaat, dan is 24-02-2015 onze datum :D

Vierde IVF/ICSI in Gent, 5e TP. Tot nu toe van elke TP zwanger, maar steeds een (v)mk. Dus behoorlijk nerveus. Maar met 3 sterke beta's begint het er nu toch op te lijken dat het eindelijk goed zit.

Op 08/07 gaan wij naar Gent voor de eerste echo. Mega-spannend.... ;)

Groetjes!

10. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Helaas geen goed nieuws. Het was gestopt met groeien en het hartje is niet gaan kloppen. Morgen naar de gyn, daar krijg ik medicijnen om de miskraam om te wekken.

Dus ik ga afscheid van jullie nemen. Kom nog wel na 3 juli spieken om te zien hoeveel het er zijn purplebee! Het ga jullie goed allemaal, wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe!

Liefs van mij.

Eerstvolgende afspraak:
    Mama Lucy... 24 juni VK 1e

Uitgerekende datum:
    Videlsje........ 8 februari, 4e ICSI, 1e

11. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh ups en downs, wat een kl*tenieuws! Ongelofelijk, ik heb er geen woorden voor...
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!

Hilly1980 welkom hier in dit topic... Je kan zelf de lijst bijwerken, dan hebben we al jouw gegevens ook op een rij. Wat wordt bedoeld met beta's? Vast een medische term waaruit je kunt opmaken hoe de groei van het embryo verloopt?

12. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ups en downs wat verschrikkelijk :( vind het echt heel erg voor je. Veel sterkte! Xx

13. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    @Ups en downs, wat verschrikkelijk voor jullie! Tjee, ik had het niet zien aankomen. Sterkte de komende tijd en wellicht met een nieuw MMM traject.

@hilly1980, welkom. Ik hoop dat het goed blijft gaan met je zwangerschap. Positief blijven denken, meer kan je niet doen.

Ja, op de echo foto bovenin zie je een follikel. Ik had er 16 met de punctie en ze gaan niet meer weg totdat de beeb er is. Mijn hormonen ruimen ze niet op nu ik zwanger ben. Schijnt vaker voor te komen volgens de fertiliteits arts. Ik had ook deze echo in het ziekenhuis. Vandaag een afspraak gemaakt met de VK. Ik zal het lijstje wel bijwerken. Verder ben ik heel moe, zeker op woensdag na 3 dagen werken. Gisteren avond lag ik om 19.00 in bedje, voordat mijn zoon van 3 ging slapen :). Mijn werk helpt ook niet, want ik heb het erg druk.

14. Kajsa

Kajsa Actief lid

15 apr 2014
    119
    0
    0
    Eerstvolgende afspraak:
    Kajsa........... 10 juli VK, 8wk echo ok :):):)
    Mama Lucy... 24 juni VK 1e echo ok :):):)
    Hilly1980........8 juli 1e echo

Uitgerekende datum:
    Hilly1980...... 24 februari, 4e IVF/ICSI, 1e kindje

15. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Onee wat een rotnieuws U&D, heel veel succes verder.

Met al die slechte berichten de afgelopen dagen word ik een beetje zenuwachtig voor morgen. Ik hoop zo dat het goed is. Heb zoveel last van gepruttel en steken in mijn buik. Grotendeels denk ik de schuld van de blaasontsteking. Heb het nog nooit gehad dus ik heb ook geen vergelijkings materiaal. Net zoals met de zwangerschap dat is al eerder out gegaan alleen al veel eerder ben nog nooit zover gekomen. Maar toch is het normaal dat ik zo zenuwachtig ben?

Kajsa heb jij verder geen last van die follikels? Maar die moeheid heb ik ook heel erg. Ik geef er gewoon aan toe voortaan anders heb ik alleen mezelf ermee.

16. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Meiden, ik durf me nu toch hier toe te voegen. Ik ben bij de eerste icsi zwanger geworden. Ik heb gisteren de echo gehad en we hebben een geweldig krachtig kloppend hartje gezien. Blijer kon ik niet zijn! Het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen.

17. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    @KakieLakie welkom hier! Zo te zien lopen we precies gelijk op! Wanneer heb jij je eerste echo? En hoe voel je je? Last van kwaaltjes, of valt het mee?

@Videlsje, natuurlijk is het heel normaal dat je de echo spannend vindt. Zeker na de verhalen van anderen waarbij het mis ging... Ik moet zeggen dat ik het wel erg vaak vind voorkomen hier in het topic, maar ook elders op dit forum. Maar de kans is toch vrij klein dat het mis gaat, er zijn ook legioenen vrouwen waarbij het gewoon goed gaat. Heel veel succes morgen, laat je even weten hoe het gegaan is?

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Welkom nieuwe meiden!

Videlsje succes met de echo :)

Purple ik ben toch zo benieuwd naar jou echo! Nog steeds voorgevoel van 2? Ik zou het echt ontzettend spannend vinden en niet kunnen wachten ;)

19. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    brabant
    Zenuwachtig voor niks geweest :D hartje klopt als een trein en hij is al 14 mm lang. ik ben precies even ver als ik zelf berekent heb en dus op 8 februari uitgerekend.
    Kan niet zeggen wat een opluchting het is

20. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Videlsje! Ik kan me goed voorstellen dat dit een enorme opluchting is... Je weet al weken dat er iets groeit en nu heb je de bevestiging dat het er goed uitziet en er al een hartje klopt.

Lekker genieten van dit moment!

Deel Deze Pagina