ik vind het een goed idee purplebee! ben nu toch nog wat voorzichtig omdat ik inderdaad graag anoniem wil blijven.
Woow Kajsa dat is niet veel! Maar wat een ongelofelijk wonder is dan je eerste kindje!!! PPurple bee ik ben voor persoonlijke club! Alleen zie je daar de banners niet...vind ik altijd jammer Zo moet je dan vaak terug lezen wanneer iemand iets heeft
Ik heb de meeste actieve mensen hier in dit topic nu uitgenodigd... Zelf heb ik geen ervaring met besloten clubs, ik zie dat ik onderwerpen kan starten, maar wat voor soort onderwerpen? Misschien dat jullie ook rechten hebben om onderwerpen aan te maken? In dat geval hoor ik graag jullie tips voor onderwerpen...
Misschien kennen we elkaar toch al dat zou wel een beetje grappig zijn Misschien in de prive topic even vertellen waar je woont Mijn hoofdpijn is ondertussen nog erger geworden dus ga maar slapen denk. Balen!
Ik heb onderwerpen aangemaakt in de club purple! Dus je kan daar nu gewoon gaan kletsen!! Jij vandaag je echo he?!? Spannend!! Ik zou zeggen zet t antwoord in de club dan komt iedereen daar gelijk kijken haha..zoo nieuwsgierig zijn we allemaal!
Dank je wel voor het aanmaken van de onderwerpen, zal zo eens een kijkje nemen. Ben met de echo pas aan het eind van de middag aan de beurt... En een goed idee om daar te vertellen hoe de echo was, mooi lokkertje Hoe is het vandaag met je hoofdpijn?
Your welcome! Hoofdpijn is nog niet aanwezig! Houden zo! Ben erachter wat ij gister niet goed heb gedaan. Te weinig gedronken! Nu drink ik mij altijd een ongeluk maar ga ook vaak naar de wc (oa daardoor en een kleine blaas). Gisteren hadden we een uitje met de klas (ben juf) en daar konden we niet naar de wc dus ik dacht ik ga maar niet drinken. Resultaat tot 16uur maar 3 glaasjes water op = te weinig voor mij. Dus zuip mij vandaag gewoon weer een ongeluk Vannacht trouwens gedroomd dat ik ging bloeden! Best erg. Dus ik VK gebeld en die zei oke kom dan maandag voor een echo en ik dacht gewoon oke dat is tenminste minder lang wachten pfff was toch wel blij toen ik wakker werd! Alleen nu wil ik nog liever de echo snel! Nog een week! Spannend hoor! Wat denk je zelf?!?! Ben het even kwijt dit. Is jouw eerste toch? (Of straks zeg ik dit ZIJN de eerste 2 )
Neeeeee purplebee! Ook even hier vertellen hoor Ik lees nog even mee omdat ik zo benieuwd ben! Daarna haak ik natuurlijk af en wens ik jullie een fijne zwangerschap met in februari prachtige kindjes!
Hey U&D, lief dat je dit topic nog volgt om mijn echo af te wachten! Het zag er allemaal goed uit en het is er toch maar 1! Natuurlijk zijn we daar super blij mee, aan 1 kindje hebben we voorlopig genoeg Ik hoop voor je dat het voor jou ook snel weer raak mag zijn! Hoe gaat het nu met je?
Lief dat je nog even antwoord geeft!! Het valt me allemaal erg tegen, lichamelijk en geestelijk. Maar het gaat alweer de goede kant op gelukkig! Blijf rustig aan doen, ben nog niet helemaal de oude. Bedankt en hoop ook dat ik snel weer op dit forum mag meepraten, maar dan wel 9 maanden lang Groetjes!