Hier ook fan van 'echt' merk...zal wel op niets gebaseerd zijn, maar de zwangerschappen waar ik Gravitamon heb geslikt heb ik het langste vast kunnen houden. Bij de vroege miskramen iedere keer huismerken gebruikt... Nu dus ook weer aan de Gravitamon en daarboven op nog visoliecapsules.
Ik slik ook de kruidvat vitaal zwanger en de visolie van kruidvat. Waarom inderdaad zoveel meer betalen voor hetzelfde? Je betaald bij davitamon puur voor de naam en dus voor de reclames die ze maken. Uit onderzoek blijkt vaak dat producten van een huismerk hetzelfde zijn als van een bekend merk, er zit alleen een andere verpakking omheen.
Vervelend dat je miskramen gehad hebt. Ik geloof alleen niet dat de pilletjes die je slikte daar iets mee te maken hebben. Als het vruchtje niet ok is laat het gewoon los. Als het goed is moeten die pilletjes een aanvulling zijn op je gezonde leef- en eetstijl en niet een vervanging.
ik zag bij de kruidvat alleen visolie in combi met knoflook... en geen losse visolie, is dat ook gezond?
Waarom zit er knoflook bij de visolie? Waar is dat goed voor? Staat vast wel op het potje. Ik heb bij de kruidvat wel losse visolie eigenmerk. Potjes van rond de 8euro.
Ik gebruik Gravitamon, had eerst Davitamon mama + visolie, maar werd er gruwelijk misselijk van. Ik had een proefstripje Gravitamon en die vielen goed, dus een potje gekocht. Ik durfde even niks anders te proberen, bang dat ik daar ook zo misselijk van zou worden. Maar op zich moet een huismerk ook prima zijn hoor! Mogelijk een andere samenstelling.
Knoflook zit in capsules toegevoegd voor het hart.. De vitamines die je teveel binnenkrijgt plas je weer uit . Dus dat maakt niet uit. Tenzij het vitamine K A D of E is, maar dan nog moet je er langere tijd belachelijk veel van nemen om schade te ondervinden (als je gezond bent).. Huismerken voldoen gewoon. Zoals al eerder is gezegd het is een aanvulling. En als je normaal gezond eet, hebben we in veel gevallen.eigenlijk niet nodig. Maar ook ik slik gewoon de vitaal zwanger van de kruidvat en nog visolie
Daar ben ik het niet mee eens, ga het maar eens vergelijken, de ene vitamine zittijd de een veel meer in dan bij de ander, sommigen zelf vele malen meer dan de adh!
nou, ik kon bij de kruidvat (en ook op hun website) alleen de visolie met knoflook vindne, en niet aleen visolie?
De eerste 2 keer Davitamon gebruikt en deze keer kv eigen merk. Ik gebruik geen extra visolie dingen. Ik geloof ook niet dat je sneller zwanger wordt of blijft van bepaalde pillen. Hier bij de eerste in de 5e ronde zwanger, de tweede in de 3e ronde en nu in de 4e ronde. Dat bij sommige van een bepaalde vitamine veel meer in zit is echt niet erg. Je plast het gewoon uit volgens mijn ha. En van bijvoorbeeld vitamine A zullen ze er echt geen 500% in doen.
Tmrza, daar was ik gister bij de kruidvat ook achter gekomen hihi, maar toch nog bedankt! ik slik dus nu KV eigen merk vitaal zwanger & kv eigen merk visolie capsule extra!